וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: גלקסי S4 יכלול יכולת לגלול בתנועת עיניים

5.3.2013 / 9:25

לפי דיווחים, הסמארטפון שיושק בשבוע הבא יזהה את תזוזת עיני המשתמש ולפיה יגלול עמודים בצורה אוטומטית

הדור הבא של סמארטפון הגלקסי מבית סמסונג יושק בשבוע הבא, והשמועות אודותיו מתרבות. הניו-יורק טיימס פרסם כי ה"סמסונג גלקסי S4" יתמקד בתוכנה, כאשר הפיצ'ר הבולט ביותר הוא יכולת לדפדף בין עמודים בעזרת תנועת עיניים.

לפי הדיווח, הטלפון יקלוט את עיני המשתמש, ולפי תנועתם יבין להיכן עליו לגלול. למשל: כאשר משתמש יקרא מאמר ועיניו יגיעו לסוף הדף - התוכנה תגלול אוטומטית כדי להגיע לפסקה הבאה של הטקסט. המקור שדיבר עם העיתון - עובד של סמסונג - לא הסביר על איזו טכנולוגיה מתבססת יכולת זאת ולא ציין אם הפיצ'ר יודגם במסיבת העיתונאים בה יושק המכשיר ביום חמישי הבא (14 במרץ). הוא ציין שתוכנת הטלפון במכשיר החדש תהיה משמעותית יותר משינויי החומרה בו - טענה אותה שלל קווין פאקינגהם, מנהל המוצרים הראשי של סמסונג. "זהו טלפון מדהים", אמר פאקינגהם.

בינואר סמסונג אכן הגישה פטנט בשם "תנועת עיניים" ובחודש שעבר רשמה זכויות יוצרים על המונח Samsung Eye Scroll. החברה הגדירה את הפטנט כ"תוכנת מחשב הכוללת פיצ'ר של חיישן תזוזת עיניים ויכולות תצוגת דפדוף במכשירים ניידים, בעיקר טלפונים ניידים, סמארטפונים, טאבלטים". החברה גם רשמה זכויות יוצרים על המושג Eye Pause. יש להזכיר כי כבר בגלקסי S3 הציגה סמסונג יכולת הפעלה בעזרת העיניים: מסך המכשיר משתמש במצלמה הקדמית שלוט כדי לדעת אם המשתמש מתבונן במכשיר ולכן יש להדליק את המסך.

אתמול (ב') פרסמה סמסונג סרטון "טיזר טריילר" על הגלקסי S4. בסרטון לא רואים, כמובן, את המכשיר, אך טוענים לגדולתו. וואלה! Tech יהיה באירוע הכרזת הגלקסי S4 בשבוע הבא בניו-יורק. הצטרפו אלינו לקרוא דיווח על האירוע וסקירה ראשונית של המכשיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully