וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: פייסבוק תשיק מחר פיד שניתן למיון לפי נושאים

6.3.2013 / 10:24

במסיבת העיתונאים שתקיים פייסבוק מחר היא תחשוף פיד שניתן לבחור להציג בו רק תמונות, רק מוזיקה - ואולי גם רק חדשות

פייסבוק תקיים מסיבת עיתונאים מחר בערב (שעון ישראל) בנוגע ל-News Feed שלה, והבלוג הטכנולוגי טק קראנץ' מאמין שהוא יודע על מה היא תכריז שם. לפי הדיווח בבלוג, פייסבוק מתכננת להשיק דרכים חדשות למיין את הפיד. אלו כוללות מיון לפיד של תמונות ופיד של שיתופי מוזיקה - ואולי מיונים נוספים.

הפיד המעודכן יביא עמו כפתורים חדשים שיעמדו מתחת לחלונית החיפוש, ויספקו את היכולת להחליף בין תצוגות הפיד השונות. פיד התמונות יכיל לא רק תמונות שהועלו על ידי חברים לפייסבוק, אלא גם כאלו שהועלו לאינסטגרם, הנמצאת בבעלותה. זה יהיה השילוב הבולט ביותר בתוך פייסבוק של שירות הצילום עד עתה. ייתכן שתהיה אפשרות לצפות ב'פיד התמונות' על מסך מלא, בו הן יתפסו את כולו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כפתורים חדשים מתחת לתיבת הסטטוס/מערכת וואלה!, צילום מסך

לדברי מקורות שדיברו עם טק קראנץ' - פיד המוזיקה יראה למה מאזינים החברים בשירותים דוגמת ספוטיפיי, וכן יציג מידע על הופעות קרובות, אלבומים חדשים, פוסטים של מוזיקאים להם עשה המשתמש 'לייק' והצעות למוזיקאים נוספים שאולי יאהב. בטק קראנץ' מעריכים שייתכן והחברה גם תשיק פיד שמוקדש לחדשות, פיד לקטעי וידאו ופיד לאפליקציות.

עוד בתכנון, לפי הדיווח: תצוגה גדולה יותר של לינקים ששותפו ושל תמונות. גם מודעות מבוססות תמונות המוצגות בתוך הפיד יוצגו בגדול יותר, וכך תענה פייסבוק לרצונותיהם של מפרסמים, המתלוננים לה שהמודעות שהם קונים אינן בולטות מספיק למשתמשים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המפרסמים סוף סוף יהיו מבסוטים מפרסומות בולטות/מערכת וואלה!, צילום מסך

"בסך הכל, אירוע ההשקה צריך להיות הצלחה גדולה לפייסבוק ולמשתמשיה. תהיה לנו יותר שליטה על התוכן שאנו רואים ונקבל דרכים חדשות לאינטראקציה עם מה שהחברים שלנו משתפים", מסכמים בטק קראנץ'. "גילוי של סוגי מדיה ספציפיים ישתפר, וסביר להניח שהזמן שמעבירים המשתמשים באתר ייגדל". הבלוג מדווח שעדיין לא ידוע מתי יושק הפיד החדש, ומהמרים על שינוי הדרגתי, כדי להרגיל את המשתמשים לאט.


עוד בנושא:

- פייסבוק תציג מראה חדש ל-News Feed ביום חמישי

  • עוד באותו נושא:
  • פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully