וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משקפי גוגל? לא אצלנו

10.3.2013 / 11:04

בעל מסעדה בסיאטל הכריז כי יאסור על לקוחותיו להרכיב את משקפי גוגל לכשיצאו. "לא רוצה שיצלמו אנשים ויעלו לרשת"

ה'גוגל גלאס' - פרוייקט המשקפיים העתידניים של גוגל עדיין לא יצא לשוק, אבל כבר נתקל בהתנגדות. מסעדה בסיאטל, וושינגטון, הכריזה עוד לפני צאתם שהיא תאסור על כניסה לתחומה למי שמרכיב את המשקפיים הללו. בהודעה שפרסמה לפני מספר ימים מסעדת The 5 Point בעמוד הפייסבוק שלה, נכתב: "לפרוטוקול: בית הקפה הוא העסק הראשון בסיאטל שאוסר מראש על משקפי גוגל. ובעיטות בתחת יתקבלו בברכה למפירים".

"אני מנהיג מתחשב", התבדח בנושא הבעלים דייב מיינרט בשיחה עם תחנת טלוויזיה. "תרבות המסעדה הזאת מותאמת לאנשים שרוצים להיות בו אנונימיים, והם בהחלט לא רוצים שיצלמו אותם בסתר ויעלו את זה לאינטרנט. זה מקום פרטי עבור אנשים". הוא אמנם מבין שסיאטל - בין השאר מקום מושבה של מיקרוסופט - היא עיר 'טקית' ושזה רק עניין של זמן עד שהחידוש הטכנולוגי מבית גוגל יהפוך לשכיח בה - אך הוא מתעקש שאין לו מקום בעסק שלו (שאגב, ממוקם לא רחוק ממשרדיה של אמזון). "זה בסדר להרכיב את המשקפיים האלה, אבל לא אצלנו בפנים".

הסטטוס שפרסמה המסעדה בפייסבוק זכה ליותר מ-300 לייקים וליותר ממאה תגובות - חלקן תומכות וחלקן מתנגדות, ואף מביעות תמיהה על הצעד המוכרז עוד לפני שהמוצר יצא לשוק. בעקבות כך פורסמה הודעת פייסבוק נוספת עם הבהרה: "נשאלנו רבות על עניין משקפי גוגל. אנחנו לא קונים את התדמית שגוגל מנסה למכור על כמה המוצר סקסי. זה למעשה אקססורי אופנה חדש עבור מרכיבי פאוצ'ים שלעולם לא מוציאים את אוזניית הבלוטות' מהאוזן שלהם", נכתב, לצד תמונה לא מחמיאה של הסטריאוטיפ הזה.

דובר של גוגל הגיב לדברים: "אלו עדיין ימיהם המוקדמים של גוגל גלאס, ואנו מצפים שכמו עם כל טכנולוגיה חדשה - דוגמת טלפונים סלולריים - התנהגות ונורמות חברתיות יתפתחו לגביהם עם הזמן".


עוד בנושא:

- גוגל חשפה את המשקפיים

  • עוד באותו נושא:
  • גוגל גלאס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully