וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דלפו צילומי וידאו של סמסונג גלקסי S4

צחי הופמן

14.3.2013 / 15:36

ענקית האלקטרוניקה הקוריאנית לא חוששת מאפל: תשיק דווקא בארה"ב את מכשיר הדגל מסדרת הגלקסי שלה. בנתיים דלפו סרטונים החושפים טכנולוגיות חדשות

היום (חמישי), בשעות הקטנות של הלילה שעון ישראל, ענקית הטכנולוגיה הדרום קוראינית סמסונג תחל בשלב הבא שלה במאבק נגד אפל בארה"ב. החברה תערוך לתקשורת אירוע הכרזה גדול לדגם הדגל הבא שלה - גלקסי S4. בינתיים, הספיקו לדלוף לרשת תמונות ואפילו סרטוני וידאו של המכשיר ושל הטכנולוגיות שיציג.

כך נראית טכנולוגית ה Smart Pause שתפקידה לעצור את ניגון הווידאו במידה שהמכשיר זיהה כי ראשו של המשתמש זז מהמסך

האירוע ייערך ברדיו סיטי מיוזיק הול בניו-יורק, כאשר בהמשך אותו יום היא תקיים אירוע פתוח בטיימס סקוור, שבו המבקרים יוכלו להתנסות בסמארטפון החדש, לפני שאר העולם. מדובר באזור גיאוגרפי חריג להשקת מכשיר דגל של סמסונג, שבדרך-כלל בוחרת באחת ממדינות אירופה, לאירועים מהסוג הזה.

מכשיר הדגל של החברה בשנת 2012 היה הגלקסי S3, שהושק בחודש מאי באירופה ובדרום קוריאה, כאשר לארה"ב הוא הגיע כמעט חודשיים לאחר מכן.

למרות שסמסונג ניהלה קמפיינים גדולים מאוד בארה"ב, כולל קמפיין טלוויזיוני וסרטון תלת-ממד מיוחד בבתי הקולנוע, החברה העדיפה להתמקד בשוק האמריקאי רק בשלב השני של ההשקה, כאשר הסיבה לכך יכולה להיות החוזק של אפל בשוק האמריקאי. כעת, האירוע שתערוך ל-S4 בארה"ב, מדגיש את הרצון שלה להעניק חשיבות גדולה יותר לקהל האמריקאי, לפחות בשלב זה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ישראל - המגרש הביתי של סמסונג

תקציבי השיווק של סמסונג בתחום הסלולר נחשבים למרשימים. החברה השקיעה בשנת 2011 כ-142 מיליון דולר על סדרת הגלקסי, על-פי נתוני קאנטר מדיה. לשם השוואה, בשנת 2010 התקציב עמד על 79 מיליון דולר. ב-2011, החלק של התקציב שהתייחס לדגם הגלקסי S2 עמד על 64 מיליון דולר.

תקציבי השיווק של סמסונג בארה"ב עולים בהתמדה. בשנת 2011 סמסונג הוציאה 7 מיליון דולר על פרסום, לעומת 104 מיליון של חברת אפל. ב-2012 תקציב הפרסום של סמסונג קפץ ל-100 מיליון דולר, לעומת 193 מיליון דולר באפל.

חווית הגלישה בסמסונג החדש

ישראל נראית כמגרש הביתי של סמסונג ואת שנת 2012 היא סיימה במקום הראשון עם נתח שוק של 38%, כאשר אפל נמצאת במקום השלישי עם 17.9%, על-פי נתוני IDC ישראל.
צריך לזכור, שהנתונים האלה משקללים לא רק סמארטפונים, אלא גם טלפונים פשוטים - קטגוריה שאפל לא נמצאת בה.

לעומת ישראל, בארה"ב אפל היא המובילה. את הרבעון הרביעי של שנת 2012, יצרנית האייפון סיימה עם נתח שוק של 39%, ירידה מ-41% ברבעון המקביל בשנה הקודמת לה. לעומת אפל, סמסונג הצליחה להעלות את נתח השוק שלה מ-21% ל-30% ולהיות מדורגת במקום השני.

כך נראית טכנולוגיית המסך המרחף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully