וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הממיר של Yes יודע במה תרצו לצפות - וימליץ לכם

חברת שידורי הלווין מציגה מיזמים חדשים: שירות הקלטות מכל ממיר בבית, ממשק משתמש חדש ומנוע המלצות אישי שמנתח הרגלי צפייה

"yes מציגה: הדור הבא של חווית הצפיה" - זהו המסר שחברת שידורי הלווין מבקשת להעביר הבוקר (ראשון), בהשקת שלושה מיזמים חדשים שמטרתם להפוך את חווית הצפיה לאישית יותר, זאת ללא צורך בציוד חדש אם כבר יש לכם ממיר VOD מקליט. במסגרת ההשקה, חשפה החברה כי יש לה כיום כ-580 אלף לקוחות, ול-70 אחוזים מהם יש כבר ממיר מקליט בבית.

יש לציין כי קבלת הגרסה החדשה תלויה בהצטרפות לשירות ה-VOD של החברה, אשר עולה 14.90 ש"ח בחודש. תוכנית הניסוי של היכולות החדשות תחל בימים הקרובים (ניתן להירשם באתר הפייסבוק של יס), עם השקה מסחרית בתוך מספר חודשים.

המיזם הראשון - yes.Multiroom, יאפשר למשתמשי הממירים המקליטים לצפות בתכנים שהוקלטו על אחד הממירים בבית גם בממירים אחרים. ניתן גם להתחיל צפיה בתוכן מנקודה בה הפסקתם לצפות בו, גם אם זה היה בממיר אחר ברחבי הבית. יש לציין כי הממירים חייבים להיות מחוברים ברשת חוטית.

החידוש השני אותו משיקים ב-yes הוא ממשק משתמש חדש, שהחברה מציגה כלוקח השראה מעולמות מכשירי הטלפונים החכמים והטאבלטים, ומיישמם לטובת ממשק טלוויזיוני נוח, עם וידיאו במסך מלא שפועל ברקע ועם תפריטים שקופים.

החידוש השלישי הוא MyTV - מנוע המלצות אישי שמנתח הרגלי צפיה של משתמשים, ומשתמש גם בהמלצות עריכתיות של yes, כדי להציע ללקוחות תכנים חדשים שעשויים להתאים להם. נכון לעכשיו, לא יכלול מנוע ההמלצות תכנים למבוגרים, זאת מכיוון שאין לממיר דרך לדעת מי יושב מול המסך. בעתיד, מקווה רון אילון, ניתן יהיה לזהות את המשתמש.

בנוסף להשקות החדשות, התייחס מנכ"ל yes רון אילון למספר חידושים שצפויים להגיע ל-yes. בנושא אפליקציית אנדרואיד אמר אילון כי זו תושק בתוך מספר חודשים. גם לנושא הפצת שידורי yes דרך ממירים נוספים, התייחס אילון באמרו כי "זה לא עניין של שנים".


גילוי נאות:
וואלה! ו-yes הינן חלק מקבוצת בזק

  • עוד באותו נושא:
  • yes
  • ממיר
  • יס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully