וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך תחליפו את האייפון בגרסה חדשה וזולה

18.3.2013 / 14:44

רשת iDigital משיקה תוכנית טרייד-אין למוצרי Apple בסניפי הרשת, במסגרתה יציעו ללקוח זיכוי כספי מיידי במעמד קניית המכשיר החדש ואפשרות להשתדרג עם החזרת מכשירים ישנים

יש לכם אייפון ישן ובא לכם להשתדרג לחדש? רשת iDigital, המשווקת הרשמית של מוצרי אפל בישראל ובעלת רשת החנויות איי דיגיטל משיקה תוכנית טרייד-אין למוצרי Apple בסניפי הרשת, במסגרתה יציעו ללקוח זיכוי כספי מיידי במעמד קניית המכשיר החדש ואפשרות להשתדרג עם החזרת מכשירים ישנים של כ-90 דגמים שונים המשתתפים בתכנית.

לקראת חג הפסח המבצע מורחב ולקוחות שיחזיר מוצר למחזור יקבלו במעמד הרכישה, בנוסף להנחה הכספית גם הטבה של 50 שקלים לרכישת מוצרים נלווים. מהחברה נמסר הלקוחות יכולים להחזיר עד שני מכשירים עבור עסקת שדרוג אחת . במידה והוחזרו 2 מוצרים עבור טרייד אין יקבל הלקוח החזר של 90% על המוצר הזול מבניהם והחזר מלא על המוצר הראשי, היקר.

ערן תור, מנכ"ל רשת iDigital סיפר כי "כחלק מהמדיניות שלנו למען סביבה ירוקה חברנו אל חברת reebeep המובילה בתחום המיחזור של מכשירים סלולריים ומאפשרת פירוק ושימוש מחודש של 98% מן הרכיבים החוזרים לתעשייה. מבצע הטרייד אין הינו כחלק מהאחריות התאגידית לקיימות ולשמירה על סביבה ירוקה של חברת אפל העולמית ורשת iDigital בישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully