וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שירות תזכורות חדש של גוגל: Google Keep

21.3.2013 / 11:06

גוגל השיקה שירות תזכורות שמתחרה ראש בראש באפליקציית Evernote הפופולרית. בשלב זה השירות זמין לאנדרואיד בלבד

שירות חדש מבית גוגל: Google Keep. החברה השיקה שירות רשימות מבוסס ענן, שנועד לאפשר למשתמשים לרשום הערות, תזכורות ומחשבות בצורה זמינה ונוחה, בדומה לשירות אחר - Evernote - שהאפליקציה שלו נחשבת לבולטת בתחום.

ב-Keep ניתן לא רק לרשום הערות, אלא גם לבנות רשימת "צ'ק ליסט", לכלול תמונות, לבצע מעקב על משימות ולהקליט הודעות קוליות. כל המידע נשמר ב-Google Drive, שירות הענן של גוגל, ומסונכרן לכל המכשירים הניידים של המשתמש. ווידג'ט של השירות יאפשר להשתמש בו גם מבלי לפתוח את נעילת מכשיר האנדרואיד. אפליקציית השירות החדש זמינה כרגע רק למערכת ההפעלה אנדרואיד, ומגרסה 4.0 שלה בלבד. ניתן לגשת לשירות גם דרך מחשב, בכתובת הזאת.

"המוצר של Evernote כולל הרבה יותר פיצ'רים ממה שגוגל מציעה היום עם Keep, וגם זמין ביותר פלטפורמות", נכתב בטק קראנץ'. "אבל גוגל לפחות עושה ניסיון בתחום הזה, דבר אירוני למדי בהתחשב ש-Evernote צומחת במהירות על חשבון ההחלטה של גוגל לסגור בזמנו את שירות Notebook. אמירתה של גוגל שבקרוב ניתן יהיה לשמור הודעות ישירות דרך Google Drive יכולה לסייע לאימוץ השירות על ידי משתמשים קיימים של Drive. מדובר בתוספת קטנה אך גמישה לתיבת הכלים של אנדרואיד, והווידג'ט שעוקף את מסך הנעילה הופך אותה ליעילה במיוחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully