וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היכן מנצח ווינדווס פון את האייפון?

28.3.2013 / 11:12

במיקרוסופט מדווחים בשמחה שבשבע מדינות בעולם נמכרים יותר מכשירי ווינדווס פון מאייפון. מי הן, ומה הפרטים שמיקרוסופט משמיטה?

מערכת ההפעלה הסלולרית Windows Phone 8 אולי אינה להיט עולמי ענק, אך מסתבר שיש מספר מדינות בהם הסמארטפונים עליהם היא עובדת נמכרים יותר מהאייפון של אפל. פרנק שואו, מנהל התקשורת במיקרוסופט, פרסם פוסט בו דיווח על התקדמות מיקרוסופט בשורה של מוצריה, כולל ווינדווס פון.

בדיווח מצוין שישנן שבע מדינות בעולם בהן מכשירים אלו נמכרים יותר מהאייפון. שאו לא פירט מהן המדינות הללו, אך חברת המחקר IDC חשפה את זהותן: ארגנטינה, הודו, פולין, רוסיה, דרום אפריקה, אוקראינה וקבוצת מדינות מזרח אירופאיות, ביניהן קרואטיה. בכל אלו נמכרו יותר מכשירי ווינדווס פון ממכשירי אייפון ברבעון הרביעי של 2012. לפי האנליסטים של IDC, ווינדווס פון נוטה לשגשג בחלקי העולם בהם לנוקיה (יצרנית המכשירים הללו) הייתה אחיזה איתנה בעבר. במדינות אלו גם מתגוררים אזרחים רבים שמתקשים לשלם את מחירו הגבוה של האייפון, שהמפעילות המקומיות לא מסבסדות.

למרות ההישג המרשים, כביכול, ב-IDC מציינים שמבחינה מספרית לא מדובר בחדשות עד כדי כך מסעירות, שכן בשלוש מהמדינות - אוקראינה, דרום אפריקה וקבוצת המדינות המזרח אירופאיות - מדובר בפחות מ-100,000 מכשירים לכל מדינה. בנוסף, בארגנטינה יש "שוק אפור" גדול מאוד של מכירת סלולרי, שלא נספר ולא נרשם בחישובים הרשמיים, כך שקשה לדעת את נתחי השוק המדויקים של החברות המתחרות.

  • עוד באותו נושא:
  • Windows phone 8

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully