וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: הטאבלט הבא של גוגל יושק ביולי

3.4.2013 / 16:16

"נקסוס 7" של גוגל יגיע עוד שלושה חודשים בגרסה משודרגת, שייתכן שאף תהיה זולה יותר מהדגם הקודם

גוגל תשיק את הדור הבא של מחשב הלוח שלה "נקסוס 7" ביולי, כך מדווחת סוכנות הידיעות רויטרס. לפי הדיווח, גוגל מתכננת לשווק בין 6 ל-8 מיליון יחידות ממנו במחצית השניה של 2013, כדי להתמודד בצורה טובה יותר על מגרש מחשבי הלוח הקטנים והזולים יותר, דוגמת האייפד מיני של אפל והקינדל פייר של אמזון. מהדגם הראשון הוציאה גוגל רק כ-4.6 מיליון מכשירים לשוק בתקופת ההשקה.

גם הפעם ייוצר הטאבלט על ידי חברת אסוס. הפעם הוא יעבוד על מעבד Snapdragon של חברת קוואלקום, במקום מעבד טגרה 3 של הנקסוס 7 הנוכחי. הוא יכלול מסך עם רזולוציה גבוהה יותר משל קודמו. הוא גם יהיה דק יותר. אם אכן יצא לשוק ביולי, יהיה זה במלאת קצת יותר משנה לצאת קודמו הפופולרי והמצליח.

עדיין לא נקבע מחיר למוצר, וברויטרס מניחים שקיימת סבירות גבוהה שהטאבלט לא יעלה יותר מהדגם הקודם, שתומחר ב-199 דולר, ואולי אף יעלה 149 דולר בלבד (זאת בניגוד לאייפד מיני, שהדגם הזול ביותר שלו עולה 300 דולר). מלבד הרצון להתחרות עם מוצרים נוספים בשוק, אסטרטגיית התמחור הזול שנוקטת גוגל נובעת מהרצון להביא כמה שיותר משתמשים לחנות התוכן שלה - הזמינה במערכת ההפעלה אנדרואיד, עליה פועל הנקסוס 7. בדומה לאמזון עם ה"קינדל פייר", גם גוגל שואפת להרוויח את כספם של הלקוחות לא מרכישת המכשירים, אלא מהרכישות שאלו יעשו דרכם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully