וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקנית חדשה בשוק הסמארטפונים המקומי: Meizu הסינית

באג השיקה בארץ את סמארטפון MX2 של מייזו הסינית, שמתיימר להיות מוצר מוביל במחיר נמוך מהממוצע

רשת החנויות באג מביאה לישראל את הטלפון הסלולרי של חברת Meizu הסינית. לאחר שהשיקה אשתקד את מכשירי Xtreamer, מרחיבה באג את היצע הטלפונים הסלולריים אותם היא מביאה לישראל ומשיקה את ה-MX2 - טלפון הדגל של החברה, שיש המכנים אותה "אפל של סין", בשל מרכזיותה בשוק המקומי וקהל אוהדיה בו.

"קחו את הטלפון, תשוו לטלפונים הכי טובים, תראו מה הוא שווה" אמר אמיר מודן, סמנכ"ל רשת באג, באירוע ההשקה שהתקיים הבוקר (ה') בתל אביב. מדובר בטלפון עם מסך בגודל 4.4 אינץ', מעבד ארבע ליבות במהירות 1.6 גיגההרץ, 2 גיגהבייט זכרון, 16 גיגה שטח אחסון ומצלמת 8 מגהפיקסל. הטלפון מגיע עם גרסה 4.1 של מערכת ההפעלה אנדרואיד (המכונה "ג'לי בין"). מחיר ההשקה של ה-MX2 הוא 2,200 ש"ח - יותר מסמארטפונים בסיסיים שהחלו להגיע לאחרונה לישראל (כמו אקסטרימר ו'בלייד 3', המתומחרים בין 1,000 ל-1,400 ש"ח) - אך פחות מדגמים מובילים של אפל, סמסונג וסוני.

מייזו, והמנכ"ל שלה ג'ק וונג, הצליחו לפרוץ את גבולות השוק הסיני לזירה העולמית בשנים האחרונות, בזכות מספר מכשירי דגל וסכסוך מתוקשר אחד עם חברת אפל. זו דרשה לעצור את הייצור של מכשיר 'מייזו M8' בשנת 2010, בטענה שהוא דומה מדי למכשיר האייפון. מייזו נענתה לבקשה זו. ה-M9, ממשיך דרכו, כבר לא היה דומה לאייפון עד כדי איומים בתביעה, והפרסום לו זכתה החברה הוביל לסיקור נרחב שלו.

המכשיר יהיה זמין בחנויות באג בתחילת השבוע.

  • עוד באותו נושא:
  • באג
  • Meizu

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully