וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמסונג הכריזה על "גלקסי מגה": סמארטפונים עם מסכים גדולים במיוחד

סמסונג תוציא לשוק בחודש הבא שני דגמי טלפונים חדשים, עם מסכים בגודל 5.8 אינץ' ו-6.3 אינץ'

חשבתם שה-Galaxy Note 2 של סמסונג, עם מסך 5.5 אינץ', הוא טלפון גדול מדי? בסמסונג חושבים אחרת. החברה הכריזה היום (ה') על ה-Galaxy Mega - סדרת מכשירים חדשה עם מסכים עצומים. שני הטלפונים הראשונים שהוכרזו במסגרת הסדרה הזו הם Mega 5.8 ו-Mega 6.3, כשהמספר מציין את גודל המסך בכל דגם.

יש לציין כי לא מדובר במכשירי דגל. המפרט שלהם מיושן מעט, ויש להניח כי מחירם יהיה נמוך יותר משל הגלקסי S4 עליו הכריזה החברה בחודש שעבר. בחברה מגדירים את מכשירי Mega ככאלה ש"משלבים בין הניידות והנוחות של סמארטפון לבין העוצמה, יכולות ריבות המשימות וחווית הצפיה של טאבלט". נזכיר גם כי לא מדובר בטלפונים הגדולים ביותר שהחברה השיקה - הגלקסי טאב הראשון, בעל מסך בגודל 7 אינץ', שימש גם כטלפון.

מגה 6.3 מגיע עם מעבד כפול ליבה במהירות 1.7 גיגההרץ, 1.5 גיגה זכרון, 8 או 16 גיגהבייט של שטח אחסון ומצלמה בגודל 8 מגהפיקסל. אחיו הקטן יותר כולל מעבד במהירות 1.4 גיגה עם אותה כמות של זכרון ואותה המצלמה, אך יגיע רק בגרסה עם 8 גיגהבייט של שטח אחסון. שני המכשירים ישווקו עם גרסת אנדרואיד האחרונה - 4.2, ויכללו רכיב אינפרה-אדום לשליטה במכשירי בידור סלוניים. שניהם אף מצויידים בחלק מהתוכנות שהוכנסו גם אל הגלקסי S4, דוגמת S Translator שמאפשר תרגום מיידי.

מחירי המכשירים טרם נחשפו, אך השווקים הראשונים אליהם יגיעו הם רוסיה ואירופה. ההשקה של הטלפונים תחל בתחילת חודש מאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully