וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

LG משיקה בישראל את מכשיר ה-Optimus G; המחיר - 3,000 שקלים

17.4.2013 / 15:04

יבואנית LG ממשיכה במאמצי השיווק האגרסיביים, ומשיקה בארץ את הסמארטפון בעל מעבד ארבע הליבות אשר יימכר בחנויות וברשת סלקום; המחיר מומלץ לצרכן: 2,990 שקל

זמן קצר לאחר שהשיקה בישראל את הנקסוס 4 מודיעה היום LG על תחילת שיווקו של המכשיר המתקדם ביותר שלה - ה-Optimus G, אשר מושק בימים אלה על ידי רונלייט דיגיטל. המכשיר יימכר ברשת סלקום ובחנויות המתמחות במחיר מומלץ לצרכן של 2,990 שקל.

בחברה הדגישו היום כי המכשיר מציע פיצ'ר ייחודי שבמסגרתו ניתן להפעיל יישום אחד תוך כדי הרצת יישום אחר ברקע, למשל צפייה בסרטוני וידאו תוך כדי מענה למסרונים במקביל, שליחת דוא"ל וכו'. ה-Optimus G הינו מכשיר הדור הרביעי הראשון (LTE) עם מעבד מרובע ליבות מסוג Snapdragon S4 Pro. מעבד מרובע הליבות עם 1.5GHz מצוייד בטכנולוגית aSMP לשמירה על חיי הסוללה, וכרטיס גרפי -Aderno 320 GPU לביצועים מהירים יותר ולרזולוציית מסך גבוהה יותר.

המכשיר כולל מצלמה ברזולוציה של 13 מגה פיקסל. ניתן לבצע שימוש במצלמה באמצעות פקודה קולית ובנוסף, המצלמה יכולה לצלם ולשמור מספר תמונות לפני הצילום עצמו כדי להבטיח שהמשתמש "לא יאבד את הרגע". LG שילבה במכשיר את תכונת ה-Live Zooming לביצוע זום בזמן צפייה בסרט וידאו. במכשיר מותקנת מערכת הפעלה מבית Google – גרסת ה Jellybean 4.1.

השקת המכשיר תלווה בקמפיין פרסומי רב היקף בטלוויזיה, בעיתונות המודפסת, באינטרנט ובשילוט חוצות. הקמפיין של משרד יהושע TBWA יעלה לאוויר בהשקעה מוערכת של למעלה ממיליון דולר.

מ-LG ישראל נמסר כי "אנחנו שמחים להשיק בישראל את מכשיר הדגל של LG במועד סמוך להשקתו באירופה. הצלחנו להביא לצרכן הישראלי מכשיר מתקדם ביותר הכולל יכולות חומרה ותוכנה מהמובילות בעולם, מכשיר המעניק ללקוח חוויית שימוש חדשנית וכל זאת במחיר אטרקטיבי במיוחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully