וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טלפון סלולרי בפחות מ-45 ש"ח: זה אפשרי

בשווקי אלקטרוניקה סיניים ניתן למצוא כיום טלפונים סלולריים במחירים הנמוכים מ-45 ש"ח. מה כולל טלפון כזה?

כמה הייתם מוכנים לשלם עבור טלפון סלולרי חדש. בלוגר הטכנולוגיה אנדרו הואנג מצא, לאחרונה, בקניון אלקטרוניקה בעיר הסינית שנז'ן טלפון חדש במחיר 12 דולרים (כ-45 ש"ח). הואנג, שרכש את הטלפון, ניסה להבין כיצד זה משתלם עבור היצרן למכור אותו במחיר כזה.

מסתבר שעם מספר פשרות, טלפון סלולרי ב-45 שקלים זה לא דבר מופרך. אמנם לא מדובר בסמארטפון באף קנה מידה, אך לסלולרי שהואנג קנה יש מקלט GSM, תמיכה בכרטיסי זכרון micro-SD (זה יותר מתקדם מהאייפון!), נגן MP3 מובנה, ומסך Oled קטנטן כדי שתראו מה מתנגן ומי מתקשר. איך זה כל כך זול? ובכן, מדובר בטלפון ללא ברגים, עם תפסי פלסטיק בלבד. שנית, כמעט כל רכיבי הטלפון מודפסים ומולחמים ישירות ללוח האם, מה שמוריד את עלויות ההרכבה. אז כן, הוא כנראה לא ישמש אתכם כמכשיר ראשי, אבל טלפון חלופי במחיר הנמוך מ-50 ש"ח הוא לא רעיון רע כשיוצאים לטיולים, או סתם להחזיק ברכב.

הואנג מגדיר את הטלפון שרכש כחלק ממגמה חדשה של יצרנים סיניים קטנים, אשר במקום להעתיק עיצובים ומכשירים של יצרניות סלולר גדולות פונות דווקא אל הקהילה. הן לוקחות עיצובים של טלפונים "ביתיים" והופכות אותם למכשירים מסחריים, כשהחידושים נבנים זה על גבי זה, ללא ניסיון לחיקוי של טלפונים מערביים פופולריים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully