וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוגל מבקשת מכם לתרום דולר למטרה טובה

הזרוע הפילנטרופית של גוגל פיתחה אפליקציית תרומות שמבקשת מהמשתמשים לתרום דולר בכל פעם למטרות טובות

גוגל רוצה לעודד אנשים לתרום מכספם למטרות טובות. הזרוע הפילנטרופית של החברה, Google.org, פיתחה ושחררה לחנות היישומים של אנדרואיד אפליקציה בשם One Today, המאפשרת למשתמשיה לתרום דולר מכספם לארגוני צדקה וסיוע לנזקקים.

האפליקציה, שנכון להיום סגורה למוזמנים בלבד (ניתן לבקש הזמנה בעמוד הבית שלה), מציגה בפני המשתמשים את הארגונים עמם Google.org עובדת, ומבהירה למה הדולר שלכם ישמש. כך, דולר אחד יכול לממן 17 ימי לימוד עבור תלמיד בית ספר בלאוס. האפליקציה אף מאפשרת לעקוב אחר התרומות שלכם, ולמצוא ארגונים על פי האינטרסים שלכם. העמלה אותה גוגל לוקחת היא 1.9 אחוזים - עמלת גביה מכרטיסי אשראי.

מטרת האפליקציה היא להקל על המשתמשים לתרום לארגונים שמעניינים אותם, על ידי הורדת רף התרומה לדולר אחד בלבד. גוגל אינה הראשונה שנכנסת לתחום - האתר Causes הוקם ב-2011 למטרה דומה, והחל מ-2005 פועל ברשת האתר Kiva.org. זה האחרון מקשר בין אנשי במדינות העולם השלישי שצריכים כסף על מנת להרים את העסק שלהם, לבין תורמים שמוכנים לתרום מספר דולרים לטובת המטרה הזו. כאן, עם זאת, לא מדובר בתרומה, כי אם בהלוואה, אשר מטבעה מגיעה עם סיכון גבוה.

  • עוד באותו נושא:
  • גוגל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully