וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכשיו בארה"ב: מזמינים פיצה מהאקס-בוקס

שיתוף פעולה ראשון מסוגו למיקרוסופט: הזמנת פיצה דרך האקס-בוקס, גם באמצעות פקודות קוליות. האם הקונסולה עתידה להפוך לקניון וירטואלי?

רוצים להזמין פיצה דרך קונסולת האקס-בוקס? עבור משתמשי הקונסולה בארצות הברית, הרעיון הזה הפך למציאות בזכות שיתוף פעולה בין פיצה האט לבין מיקרוסופט. במסגרת שיתוף הפעולה, השיקה פיצה האט אפליקציה לקונסולת המשחקים של מיקרוסופט, בה ניתן להרכיב פיצה ולהזמין אותה. האפליקציה החדשה מאפשרת למשתמשים להרכיב פיצה לא רק באמצעות השלט של אקס-בוקס 360, כי אם גם דרך ממשק קולי או תנועות ידיים באמצעות בקר הקינקט. מדובר בשיתוף פעולה ראשון מסוגו - עד כה, לא היו באקס-בוקס אפליקציות שופינג מסוג זה.

השאלה כעת היא האם מדובר בפעילות חד פעמית, או שמא זו הסנונית הראשונה של שיתופי פעולה בין מיקרוסופט לגופים מסחריים, במטרה להפוך את האקס-בוקס, ואת הפלטפורמה המקוונת שלה, גם לקניון וירטואלי.

בחודשים הקרובים, צפויה מיקרוסופט לחשוף את הקונסולה הבאה שלה - ממשיכת דרכה של האקס-בוקס 360 הותיקה, אשר הושקה לפני יותר משבע שנים. פרטי הקונסולה טרם נחשפו, אך ניתן להניח שכמו מתחרותיה, תנסה מיקרוסופט להעמיק את הנוכחות שלה בתחומים שאינם דווקא משחקים, זאת על מנת לתת מגוון אפשרויות גם לאנשים שאינם גיימרים.

  • עוד באותו נושא:
  • אקס בוקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully