וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפל: עובדים על קטגוריית מכשירים חדשה

מנכ"ל אפל מודה כי בחברה עובדים על קטגוריית מכשירים חדשה, אך לא מוכן להתחייב כי זו תושק כבר השנה

מנכ"ל אפל מנסה להלהיב את קהל המשקיעים, מדבר על קטגוריית מוצרים חדשה עליה אפל עובדת. בשיחת משקיעים בה חשפה אפל את דו"חות הרבעון הראשון של השנה, רמז קוק להשקה של מוצר חדש לגמרי בהמשך השנה. "אנו עובדים על הפתעות נוספות" אמר קוק. "צוותינו עובדים על מכשירים, תוכנות ושירותים מדהימים חדשים, ואנו כבר לא יכולים לחכות להציג אותם בסתיו ובמהלך 2014" אמר המנכ"ל. בתשובה לשאלה על אודות אותם המוצרים החדשים והמועד בו החברה עשוייה להציג אותם, אמר טים קוק כי "המציאות היא שעבודה על מוצרים חדשניים באמת הינה מאוד קשה. אני מבטיח כי אנו עובדים בשיתוף פעולה צמוד עם שותפים כדי להגיע למפת השקות מלהיבה".


על איזה מוצר מדברים באפל? ההערכות הן שמדובר בשעון חכם, שמגיע עם גרסה מותאמת של מערכת הפעלה iOS בה משתמשת החברה כיום באייפון, אייפד ואייפוד טאץ'. השמועות הראשונות אודות שעון חכם מדי אפל החלו להופיע עוד בסוף השנה שעברה, זאת על רקע עליית הפופולריות של הקטגוריה הזו, שמונעת על ידי מיזמים כמו Pebble ו-i'm Watch, אשר זכו לתשומת לב רבה בשנה האחרונה.


הבעיה הגדולה בניסיונות חיזוי של השקות חדשות מבית אפל היא מעטה הסודיות, שמכסה לא רק את פעילות החברה עצמה כי אם גם את זו של שותפיה, אשר מייצרים את המוצרים המדוברים. לאפל נטיה לחתום על הסכמי בלעדיות או ראשוניות על טכנולוגיות חדשות, מה שגורם לכך שמוצריה קשים מאוד לחיקוי קרוב למועד השקתם המקורית. כך היה, למשל, עם האייפון - מקרה בו אפל הצליחה לשים את ידה על מסכי המגע החדישים ביותר ולהציג טכנולוגיה ברמה אליה מתחרותיה הצליחו להגיע רק חודשים לאחר ההשקה.

  • עוד באותו נושא:
  • אפל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully