וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: נוקיה ממשיכה להשקיע בצילום

זרוע ההשקעות של נוקיה צפויה להשקיע בחברה שמפתחת חיישן צילום חדשני, הנותן את האפשרות למקד את תמונה לאחר שצולמה

נוקיה שמה דגש על צילום. סוכנות הידיעות בלומברג מדווחת כי זרוע ההשקעות של יצרנית הטלפונים הפינית מתכננת להשקיע בחברת Pelican Imaging, אשר עובדת על חיישן צילום חדשני, במטרה לשלב את החיישן במכשירים עתידיים של החברה.

החיישן של Pelican Imaging, בדומה לזה של חברת Lytro שהציגה את מצלמתה אשתקד, קולט את כל טווח האור שמגיע אליו. המטרה היא לתת לשבבי העיבוד, כמו גם למשתמש עצמו, את היכולת לקבוע איך תראה התמונה שצולמה. במקרה של מצלמת ה-Lytro, יכול המשתמש - או כל צופה שרואה את התמונה דרך השירות של Lytro - לקבוע לאחר הצילום האם התמונה תציג את כל מה שקלטה באותה רמת פוקוס, או להתמקד בפריט ספציפי.

זו אינה הפעם הראשונה בה נוקיה מהמרת על צילום. בשנה שעברה, הציגה החברה את Pureview 808 - טלפון עם חיישן של 41 מגהפיקסל. מכיוון שהמכשיר היה בפיתוח מספר רב של שנים, הוא הושק עם מערכת הפעלה סימביאן המיושנת של נוקיה - ובכך הפך לטלפון האחרון אותו השיקה נוקיה עם מערכת ההפעלה הזו. שמועות ודיווחים גורסים כי הטכנולוגיה תשולב השנה גם במכשירי Lumia המבוססים על מערכת ההפעלה Windows Phone 8, אליה התחייבה נוקיה כחלק משותפות אסטרטגית עם מיקרוסופט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully