וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיקרוסופט: נשיק גרסת Windows חדשה השנה

מיקרוסופט מאשרת את השמועות, תשיק גרסה חדשה של מערכת הפעלה חלונות כבר השנה. האם כפתור ה"התחל" יחזור?

מיקרוסופט מאשרת כי תשיק השנה גרסה חדשה לחלונות. לאחר חודשים של שמועות והדלפות, אישרה ענקית התוכנה באופן רשמי כי היא מתכננת להשיק מערכת הפעלה חדשה עוד השנה, זאת לאחר שהשיקה את "חלונות 8" בסתיו אשתקד. מדובר בפעם הראשונה בה החברה מעבירה את מערכת ההפעלה שלה למחזור עדכונים שנתי, זאת לאחר שבאופן מסורתי עבדה על מחזור עדכונים תלת-שנתי.


את האישור לשמועות מסרה תמי ריילר, סמנכ"לית השיווק של החברה, בהודעה בבלוג שלה. "Windows Blue הוא שם קוד עבור עדכון שיהיה זמין בהמשך השנה, שימשיך את החזון האמיץ אשר הוצג ב-Windows 8, לספק את הדור הבא של מחשבי לוח ומחשבי PC" כתבה, והוסיפה כי "העדכון יאפשר להציג חידושים במבחר הולך וגדל של גדלים וצורות, מסכים, זמני סוללה וביצועים".


ריילר אף כתבה כי Blue יהווה הזדמנות עבור מיקרוסופט להתייחס לפידבק אותו קיבלה ממשתמשים ושותפים מרגע השקת Windows 8. נזכיר כי חלק ניכר מהפידבק התייחס לשינויים מרחיקי הלכת אותם עשתה מיקרוסופט במערכת ההפעלה, ובנייתה סביב מסך בית חדש תוך הסרת כפתור ה"התחל" ותפריט היישומים שלו. דיווחים לא מאומתים גורסים כי מיקרוסופט תחזיר את הכפתור ב-Blue, ועמו את האפשרות להדליק את המחשב כך ששולחן העבודה יהיה חלון הכניסה שלכם ל-Windows, ולא מסך הבית החדש.


לא ברור עדיין מתי בדיוק תשיק החברה את Blue, אך מיקרוסופט צפויה למסור יותר פרטים על מערכת ההפעלה שלה באירוע המפתחים Build, שייערך בסוף חודש יוני. דיווחים מהשבועות האחרונים גורסים כי במועד זה החברה אף תחל לאפשר למשתמשים להוריד גרסת בדיקה של Blue, זאת כפי שעשתה עם חלונות 7 ו-8, על מנת לקבל פידבק עוד בטרם ההשקה.

בנוסף, הודיעה ריילר כי עד היום, מכרה מיקרוסופט יותר מ-100 מיליוני רשיונות ל'חלונות 8". לא מדובר רק ברשיונות שנמכרו לצרכנים ישירות, כי אם גם במחשבים חדשים שמשווקים עם מערכת ההפעלה. לטענת ריילר, בחברה מרוצים מההשקה של מערכת ההפעלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully