וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק גוגל: חזון נוסף למשקפי מציאות מורחבת

חברת CastAR מציגה את החזון שלה למשקפי מציאות מורחבת: מקרנים מעל לעיניים, ותצוגה תלת מימדית

לא רק גוגל ו-Oculus - חברה נוספת רוצה לתת לכם זוג משקפיים שיעשיר את עולמכם באמצעות המחשב. CastAR - מיזם שהחל את דרכו בחברת המשחקים Valve, הפך לפני מספר חודשים לעצמאי כאשר מפתחיו פוטרו מהחברה, אך קיבלו אישור לקחת את המיזם עליו עבדו ולנסות להפוך אותו למציאות. כעת הוא נחשף, ומדובר בפתרון חדש לגמרי.

בלוג הטכנולוגיה The Verge קיבל הצצה אל המיזם, שלא מבקש לשים מסכים מול העיניים שלכם, אלא דווקא מקרנים. משקפי CastAR מצויידים בשני מקרנים זעירים שנמצאים מעל למשקפיים, ונעזרים במסך מיוחד שלוקח את התמונה של המקרן ומכוון אותה בחזרה אל המשקפיים. בנוסף למקרנים, כוללים המשקפיים חיישנים שעובדים יחד עם נורה אינפרה-אדומה על גבי המסך, כדי להבין איך הראש שלכם זז ביחס אליו, ולשנות את התמונה בהתאם.

מדובר בפתרון שלא מיועד לייצר מציאות מדומה כמו Oculus Rift, אך גם כזה שאיתו לא תוכלו לצאת מהבית כמו משקפי גוגל. המטרה כאן היא ליצור תמונה תלת מימדית מול העיניים שלכם, ולאפשר לכם להסתכל עליה מזוויות שונות. נכון לעכשיו, מדגימים ב-CastAR מספר משחקים פשוטים שעובדים עם הטכנולוגיה, אשר נמצאת רק בתחילת דרכה.

בסתיו הקרוב, מקווים בחברה לפתוח את המיזם למימון-המון באמצעות אתר Kickstarter, על מנת לגייס הון ולהתחיל לייצר את המשקפיים. לא ברור עדיין מה יהיה מחירם, אך ב-CastAR רוצים להוריד את מחיר הייצור אל מתחת ל-200 דולרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully