וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכשיו זה רשמי: יאהו רוכשת את טאמבלר

יאהו תרכוש את אתר הבלוגים טאמבלר, שמאחסן יותר מ-108 מיליוני בלוגים, בתמורה ל-1.1 מיליארדי דולרים

עכשיו זה רשמי: יאהו וטאמבלר חתמו על הסכם רכישה. שתי החברות הודיעו בהודעה משותפת כי יאהו מתכננת לרכוש את אתר הבלוגים טאמבלר בתמורה ל-1.1 מיליארד דולרים, בכפוף לאישורים רגולטוריים. העסקה צפויה לצאת לפועד בחצי השני של השנה.

ביאהו שמים דגש רב על אי-הרצון שלהם להרוס את טאמבלר, ומדווחים כי החברה תמשיך לפעול באופן עצמאי, כיחידה עסקית נפרדת. "טאמבלר מגדירה מחדש ביטוי יצירתי ברשת" כתבה בהודעה מנכ"ל יאהו, מאריסה מאייר, שאף הודתה כי "בהרבה רמות, טאמבלר ויאהו לא יכלו להיות שונות יותר, אך בו בזמן הן משלימות אחת את השניה". גם מנכ"ל טאמבלר, דייוויד קארפ, שיישאר במסגרת העסקה בראש החברה, ניסה להרגיע את המשתמשים באמרו כי השירותים של טאמבלר לא ישתנו רק בגלל שיאהו רכשה את החברה.


טאמבלר הפך בשנים האחרונות לאחת מפלטפורמות הבלוגים הפופולריות ברשת, זאת בזכות היכולת להעשיר את התכנים הטקסטואליים בתמונות, סרטונים ומדיה אחרת בקלות ובנוחות. כיום מאחסן האתר כ-108 מיליוני בלוגים מרחבי העולם.

מדובר ברכישה משמעותית ראשונה עבור מאריסה מאייר, אשר הפכה מונתה לתפקיד נשיאת ומנכ"לית יאהו אשתקד. מאייר נחשבת לתקווה הגדולה, ואולי האחרונה, של יאהו, אשר סבלה מתחלופת מנכ"לים תכופה בשנים לפני מינויה, ומביצועים כלכליים בעייתיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully