וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיקרוסופט הכריזה על Xbox One

מיקרוסופט חשפה את הקונסולה החדשה שלה, Xbox One - מכונת משחקים עם דגש על מולטימדיה וחווית צפיה בסלון

מיקרוסופט משיקה את האקס-בוקס הבאה. החברה השיקה היום בקמפוס שלה ברדמונד את Xbox One, הדור השלישי של מכונת המשחקים שלה. הקונסולה החדשה, שתגיע לחנויות ברחבי העולם בהמשך השנה, תכלול את בקר ה-Kinect שמזהה קול ותנועה, כחלק אינטגרלי מהממשק, זאת כשבאקס-בוקס 360 מדובר היה באביזר נלווה עם תמיכה מוגבלת.

ה-Xbox One תכלול מעבד גרפי ייעודי עם 8 ליבות, 8 גיגהבייט זכרון, כונן קשיח של 500 גיגהבייט, כונן בלו-ריי ו-USB 3.0. בקר הקונסולה החדשה אמנם דומה לזה של האקס-בוקס 360, אך כולל, לדברי אנשי מיקרוסופט, יותר מ-40 שינויים, ביניהם גם מנועי רטט ייעודיים לכפתורי ההדק.. הקונסולה כוללת שלוש מערכות הפעלה - זו של האקס-בוקס למשחקים, גרסה ייעודית של חלונות לאפליקציות ומערכת הפעלה שלישית שמחברת את שתי הראשונות. ובקר הקינקט החדש מצליח לזהות את השחקן ואת קולו בצורה טובה יותר.

מה שלא נאמר במסיבת העיתונאים, אך אושר לאחר מכן על ידי מיקרוסופט, הוא שהקונסולה החדשה לא תתמוך במשחקי אקס-בוקס 360.

מולטימדיה, משחקים וסדרת טלוויזיה

זמן ניכר באירוע ההכרזה של הקונסולה, שעה אורכו, הוקדש לאפשרויות המולטימדיה של ה-Xbox One - ממדריך תוכניות וצפיה בשידורי טלוויזיה חיים, ועד לשליטה קולית (בשפה האנגלית, כמובן), בממשק הקונסולה. מדובר באסטרטגיה ותיקה של מיקרוסופט - הפיכת האקס-בוקס ליותר ממכונת משחקים, אך כזו שגם מגבילה את השאיפות שלה מבחינה גיאוגרפית. יש להניח שחלקים נרחבים מאפשרויות המולטימדיה האלה לא יפעלו בישראל בעת השקתה של ה-One.


ומה עם משחקים? ההכרזה הגדולה היחידה באירוע נגעה ל-Quantum Break - משחק חדש של חברת רמדי, היצרנים של מקס פיין ואלאן וייק. לא ברור עדיין איזה סוג של משחק זה - הטריילר הציג איך מישהו מזיז ספינה לתוך גשר, צעקות, דם ויריות. אבל זו רק ההתחלה - בשנה הראשונה של הקונסולה מבטיחים במיקרוסופט 15 כותרים בלעדיים, מתוכם 8 מסדרות חדשות. חברת EA, יש לציין, סיפקה הצצה ראשונה וקצרה לארבעה כותרי ספורט (פיפ"א, מאדן, NBA ו-UFC) על הקונסולה, בטריילרים סינמטיים. מיקרוסופט הציגה את משחק המרוצים פורצה 5, גם היא בטריילר קצר. ואילו Activision סיפקה הצצה, גם היא חטופה, למשחק החדש בסדרת Call of Duty, שמפותח על בסיס מנוע גרפי חדש עבור הדור הזה של הקונסולות.


אך לא על משחקים דיברו במיקרוסופט. היילו - אחת הסדרות הגדולות של מיקרוסופט לאקס-בוקס, הופכת לסדרת טלוויזיה. וסטיבן שפילברג מעורב בהפקתה. לא ברור עדיין מתי הסדרה תגיע, והאם היא מופקת עבור ערוץ טלוויזיה או עבור אקס-בוקס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully