וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Kindle Fire HD הושק בישראל

אמזון מרחיבה את הזמינות של הטאבלט שלה, Kindle Fire HD, וכעת הוא זמין לרכישה גם בישראל

קינדל פייר - סדרת הטאבלטים של אמזון, זמינה כעת לרכישה בישראל, כחלק מההשקה העולמית של המכשירים. אמזון הודיעה כי היא מאפשרת החל מהיום (ה') להזמין בהזמנה מוקדמת את שני הטאבלטים שלה - Fire HD עם מסך 7 אינץ' ו-Fire HD עם מסך 8.9 אינץ', ב-170 מדינות ברחבי העולם, וישראל היא אחת מהן. הטאבלטים יישלחו ללקוחות ב-13 ביוני.

הדגם עם המסך הקטן יותר יעלה בישראל 214 דולרים, ואילו הדגם עם המסך הגדול יותר יעלה 284 דולרים. מדובר במחיר גבוה במקצת מזה שבחנות האמריקאית (199 ו-269 דולרים), מכיוון שהדגמים שיגיעו לישראל לא יכללו רכיב פרסומי שמסבסד חלק מהמחיר בארה"ב. המחירים מתייחסים לדגם עם 16 גיגהבייט של שטח אחסון, כשקיים גם דגם שמכפיל את השטח בתמורה ל-30 דולרים. המחירים אינם כוללים עלויות משלוח ומכס.


סדרת Fire היא סדרה של טאבלטי מולטימדיה מבית אמזון, אותה החברה משווקת לא רק ככלי לקריאת ספרים - פעולה שניתן לעשות בצורה נוחה יותר במכשירי קינדל עם מסך דיו אלקטרוני, שלא מציג צבעים אך מדמה נייר וצורם פחות לעיניים - אלא ככלי לצפיה בסרטי וידאו, הקשבה לאודיו ושימוש באפליקציות. עם זאת, הרוכשים הישראלים לא יקבלו גישה לחנות הסרטים וסדרות הטלוויזיה של ה-Fire, כי אם רק לחנות האפליקציות, חנות ספרי האודיו וחנות הספרים הרגילים שכוללת גם עיתונים ומגזינים.


מאחורי הקלעים, מדובר בטאבלטים שמבוססים על מערכת הפעלה אנדרואיד מבית גוגל, אך ממשקם שונה והם נטולי גישה לאפליקציות אנדרואיד הסטנדרטיות של גוגל - מפות, חנות Google Play וצ'ט. ניתן לשים את אלה על המכשיר רק לאחר פריצתו, דבר שמבטל את האחריות עליו.


כאשר הושק ה-Fire הראשון, בספטמבר 2011, היה זה אחד הטאבלטים הזולים ביותר בשוק, שמטרתו הייתה להביא את חנות המולטימדיה של אמזון למכשירים ניידים. עם זאת, מאז התחממה התחרות בזירה הזו, וכיום ניתן לרכוש במחיר דומה טאבלטים דוגמת Nexus 7 של אסוס וגוגל, אשר מספקים מפרט דומה אך עם גישה ליישומי גוגל ומערכת הפעלה פתוחה יותר.


ההשקה העולמית של Fire מגיעה יממה לאחר שאמזון הודיעה כי גם חנות היישומים שלה לאנדרואיד, שמגיעה מובנית ב-Fire אך ניתנת להורדה כמעט לכל מכשיר אנדרואיד, מתרחבת גם היא לכל העולם, ומתחילה לפעול גם בישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully