וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זכית במשחק, תהיה אל

הפרס הגדול במשחק הסלולר curiosity נחשף - הזוכה יהיה אל וירטואלי במשחק הבא של המפתח פיטר מולינו

כאשר העלה מפתח המשחקים פיטר מולינו את המשחק החדש שלו, Curiosity, לחנות היישומים של אפל ואנדרואיד בנובמבר אשתקד, ההצעה היתה פשוטה: משחק לא כיפי בעליל, עם פרס גדול ומסתורי לאחד השחקנים. בבסיס המשחק עמדה קוביה, שהורכבה ממיליארדי לבנים קטנות, אשר סודרו בשכבות. לחיצה על קוביה הייתה מעלימה אותה. וזהו. לדבריו של מולינו, מי שיעלים את הקוביה האחרונה, יזכה בדבר מה שישנה את חייו.

חודשים עברו, אנשים לחצו, ואמש המשחק הסתיים. למרות שמולינו גרס בתחילת הדרך כי הפרס לא יפורסם באופן פומבי, ויהיה זה רק הזוכה שיחליט האם לפרסמו או להישאר חשאי, בסופו של דבר הפרס פורסם ברבים, וכך גם שמו של הזוכה. ומהו הפרס המסתורי? אלוהות וירטואלית.

מולינו, שהיה אחראי לכמה ממשחקי האסטרטגיה הבולטים ביותר של העשורים האחרונים - מ-Populus ועד Black & White, מינה את הזוכה הבריטי לאל של המשחק הבא שלו, Godus, אשר צפוי לראות אור בסתיו הקרוב. לדבריו, האל הוירטואלי יוכל להחליט על הנורמות החברתיות, ועל דרך ההתנהלות, של המשחק. מעבר לכך, הוא גם יהיה שותף לרווחים שהמשחק יניב.


הקוץ שבאליה הזו הוא מולינו עצמו. האיש ידוע באמירותיו המתלהמות, והגבהת ציפיות בכל הקשור לפרוייקטים שלו. בסופו של דבר, חלק ניכר מהדברים שהוא מבטיח לא מגיעים למוצר הסופי, וכך גם לא ברור עד כמה באמת ישפיע האל הוירטואלי על Godus, ועד כמה יהיה זה מולינו עצמו שינסה לפסל את העולם בצלמו ודמותו.

  • עוד באותו נושא:
  • godus

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully