וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכרזות חדשות של סמסונג: ב-20 ביוני

סמסונג הודיעה כי תקיים אירוע השקה למכשירים חדשים ב-20 ביוני. לא ברור אם מדובר בטלפונים, או שמא במחשבים וטאבלטים

סמסונג תציג מכשירים חדשים ב-20 ביוני. החברה שלחה לעיתונאים הזמנות לאירוע שייערך בלונדון, בו היא מבטיחה לחשוף מכשירים חדשים מסדרות גלקסי ו-Ativ. נזכיר כי גלקסי הוא מותג האנדרואיד של סמסונג, ואילו Ativ הוא מותג מכשירים עם מערכות הפעלה מבית מיקרוסופט - Windows 8 ו-Windows Phone 8. לא ברור האם בחברה מתכננים להשיק במועד זה טלפונים חדשים, או שמא ההכרזה תתמקד רק במחשבים וטאבלטים.


נכון לעכשיו, נמצאת סמסונג כחודש לאחר ההשקה השנתית הגדולה של מכשיר סדרת גלקסי. ה-S4, שהושק ברחבי העולם בחודש האחרון, הפך לטלפון האנדרואיד המצליח ביותר, ויותר מ-10 מיליוני יחידות שלו נשלחו למשווקים בחודש הראשון להשקה. אם החברה לא מתכננת הפתעות בליין-אפ שלה, בהמשך השנה צפויות עוד שתי הכרזות על מכשירי דגל: גרסה חדשה ל-Note בעל המסך הגדול ועט המגע, וגרסה חדשה ל-Ativ S שמצוייד ב-Windows Phone.

עם זאת, ההשקות האלה נערכות, באופן מסורתי, בסוף הקיץ ותחילת הסתיו, כדי לספק את המכשירים לחנויות בזמן לתקופת הקניות העמוסה של אוקטובר-נובמבר. מעבר לכך, שני המכשירים צפויים להיחשף באירוע תחת כותרת Unpacked. תזמון האירוע הנוכחי, והכותרת Premiere, מרמזות על כך שמדובר במכשירים אחרים. קרבת ההשקה לזו של מעבדי אינטל החדשים, וההדלפות בימים האחרונים על כך שסמסונג עתידה להשיק טאבלט מבוסס אינטל, יוצרות רושם כי האירוע יוקדש למוצרי מחשוב. אם ההערכות נכונות, תהיה זו הפעם הראשונה בה סמסונג תקדיש אירוע השקה בינלאומי מרכזי שלא במסגרת תערוכה כזו או אחרת למוצרים הללו.

  • עוד באותו נושא:
  • סמסונג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully