וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוגל מסרבת לזהות את פניכם

גוגל אסרה על מפתחים שעובדים עם משקפי Google Glass לפתח יישומים של זיהוי פנים, מחשש לבעיות פרטיות

גוגל גלאס לא יזהה את הפנים שלכם בזמן הקרוב. חברת גוגל עדכנה את תנאי השימוש בגרסת המפתחים של משקפי Google Glass, וכעת אוסרת מפורשות על פיתוח אפליקציות עבור המשקפיים שמשתמשות בזיהוי פנים. הדבר אפשרי, תיאורטית, בזכות המצלמה המותקנת במשקפיים. בגוגל גורסים כי "כפי שהחברה אמרה במשך כמה שנים, לא נוסיף אפשרויות זיהוי פנים למוצרינו ללא מנגנוני הגנה על פרטיות המשתמש. בהתאם למדיניות הזו, לא נאפשר פיתוח יישומים מזהי פנים למשקפינו".

זו אינה המגבלה היחידה שהוטלה בסוף השבוע על אנשים שמפתחים עבור גלאס. כך, אלה לא יוכלו לכבות את המסך אך להשאיר את המצלמה דולקת, כדי לצלם בחשאיות, בלי שיראו שמסך המשקפיים דולק. מעבר לכך, הוטלו על המפתחים המגבלות של מפתחי אנדרואיד בנושאי פורנוגרפיה, הסתה, והימורים.

נזכיר כי כיום נמצאים משקפי Google Glass בידי מפתחים ואנשים שזכו בתחרות אותה ארגנה החברה בטוויטר, אשר קיבלו את הזכות לקנות את המשקפיים ב-1,500 דולרים. גוגל טרם פרסמה מועד השקה צרכני למשקפיים, והדיווחים אודות המוצר הקיים גורסים כי אינו מוכן עוד להשקה צרכנית רחבה. עם זאת, כבר כיום מתעורר החשש מפני שימוש לרעה במשקפיים, בייחוד בנושאי פרטיות.

  • עוד באותו נושא:
  • גוגל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully