וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסוס מציגה רובוטריקים חדשים

מחשב שמצליח לעבוד כטאבלט אנדרואיד או מחשב חלונות עמד במרכז ההשקות של אסוס בתערוכת קומפיוטקס

אסוס ממשיכה להרחיב את היצע הטאבלטים והטלפונים שלה. באירוע עיתונאים שנערך בתערוכת קומפיוטקס בטאיוון, חשפה החברה מספר מכשירים חדשים, ביניהם טלפון עם מסך בגודל 6 אינץ' ותמיכה בעט מגע, טאבלט שעולה 129 דולרים בלבד ומכשיר היברידי שמצליח להריץ חלונות ואנדרואיד.


המכשיר המסקרן ביותר שהוצג הוא ה-Transformer Book Trio. מדובר במוצר הדומה לפיתוח שהיה לחברת לנובו לפני כ-3 שנים, אך כזה שלא ראה אור מעולם. השכבה הראשונית של המכשיר היא טאבלט בגודל 11.6 אינץ' עם מעבד אטום של אינטל, במהירות 2.0 גיגההרץ, אשר מריץ אנדרואיד.

אך כשמחברים את הטאבלט הזה לתושבת מקלדת, מעבד שני שנמצא בתושבת הזו נכנס לפעולה. כאן כבר מדובר במעבד Core i7 מהדור הרביעי של אינטל - הדור שהשקתו נערכת בימים אלה. את רכיב המקלדת תוכלו גם לחבר למסך חיצוני. לשני החלקים סוללה משלהם, ובאסוס מבטיחים 15 שעות פעולה כטאבלט, זאת בלי ציון של זמן פעולה במצב מחשב נייד. לא ברור עדיין מתי יושק המחשב, ומה יהיה מחירו.

טאבלט זול, טלפון עצום

מוצר מסקרן נוסף לא נועד להרשים באמצעות החדשנות שלו, כי אם דווקא בזכות המחיר. Memo Pad HD7 הוא טאבלט עם מסך בגודל 7 אינץ', מעבד ארבע ליבות, ודמיון לא מקרי ל-Nexus 7 אותו ייצרה אסוס עבור גוגל אשתקד. רק שכאן, יש גם מצלמה קדמית, לביצוע שיחות וידאו. והמחיר אינו 199$ לגרסה הזולה, כי אם 129$ בלבד (פחות מ-500 ש"ח). עם זאת, לא ברור האם המכשיר כלל יגיע לארה"ב, אירופה או ישראל. באסוס גורסים כי מדובר בטאבלט עבור שווקים מפתחים.


הכרזה משמעותית נוספת מגיעה מכיוון חטיבת הסלולר של אסוס. זו החליטה להתחרות ישירות בסמסונג והגלקסי נוט שלה עם מכשיר עט מגע משלהם. ה-FonePad Note הוא טלפון עם מסך 6 אינץ', מעבד של אינטל במהירות 1.6 גיגההרץ, 2 גיגהבייטים של זכרון, מסך IPS+ ומצלמת 8 מגהפיקסל גם כאן לא ידוע על תאריך השקה או מחיר.

  • עוד באותו נושא:
  • אסוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully