וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלאפון: רוכשים ווינדוס פון, מקבלים אקס-בוקס

6.6.2013 / 11:31

פלאפון מציעה אקס-בוקס בחינם לרוכשי מכשירים עם מערכת ההפעלה Windows Phone, ללא תלות ברשת

פלאפון במבצע עם באג - תחלק קונסולת אקס-בוקס 360 לרוכשי מכשירים עם מערכת ההפעלה Windows Phone, ותאפשר לרוכשי סמארטפונים אחרים לרכוש את הקונסולה ב-547 ש"ח. החברה הודיעה כי המבצע, שיימשך עד ה-30 ביולי, יאפשר ללקוחות לקבל או לרכוש בהנחה את דגם ה-4 גיגהבייט של הקונסולה, אשר עולה כיום ברשת 1,199 ש"ח.


המבצע לא דורש מלקוחות הצטרפות לרשת פלאפון, והינו זמין ללקוחות כל הרשתות. בכך, ממשיכה פלאפון אסטרטגיה שהחלה עוד בסוף העשור הקודם, שמטרתה להפוך את הרשת לחנות ציוד קצה ללא תלות ברשת הסלולר בה משתמש הלקוח. היצע מכשירי WP8 בפלאפון כולל את הלומיה 820 של נוקיה ואת Ativ S של סמסונג - שניהם מוצעים במחיר 3,068 ש"ח ללקוח שמשלם ב-6 תשלומים או פחות, ו-99 ש"ח בחודש למי שיבקשו לשלם ב-36 תשלומים.

למכשירי Windows Phone נתח שוק נמוך מאוד כיום, הן בישראל והן בשאר העולם, אך כזה שעולה בהדרגה, בעיקר בזכות נוקיה שמשיקה מבחר דגמים בכל רמות מחיר. היצע האפליקציות בחנות היישומים של מערכת ההפעלה עודנו נמוך יחסית לאנדרואיד ואייפון, וחלק מהאפליקציות הפופולריות ביותר לשתי מערכות ההפעלה המתחרות טרם הגיעו ל-WP8. עם זאת, לאחרונה מתעורר השוק - Waze, למשל, צפויה להשיק את האפליקציה שלה למערכת ההפעלה עוד החודש.

גילוי נאות:
וואלה! ופלאפון הן חלק מקבוצת בזק
וואלה! ויורוקום נוקיה, נציגתה והיבואנית של נוקיה בישראל, נמצאות בבעלות משותפת

  • עוד באותו נושא:
  • פלאפון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully