וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצעצועים של דיסני קמים לתחיה

המשחק החדש מבית דיסני מבקש להביא את כל הגיבורים הפופולריים ביותר של החברה לארגז חול אינטראקטיבי אחד. רשימים ראשונים מתערוכת E3

בשלהי שנת 2011, גילתה חברת אקטיוויז'ן - אחת מחברות המשחקים הגדולות בעולם - אוצר חדש. משחק ששמו Skylanders, שיועד להחיות סדרת משחקים ישנה אודות דרקון חביב בשם ספיירו, הצליחה לעשות דבר מה נוסף, ליצור לחברה מותג שהגיע מאז למכירות של יותר מחצי מיליארד דולרים. ובניגוד למשחקים רבים אחרים, הוא עשה זאת באמצעות חדשנות.

סקיילנדרס שילב בין משחק וידאו לבין צעצועים של דמויות שונות, אשר "נכנסות" אל תוך המשחק כאשר השחקן מניח את הדמות על משטח מיוחד. שבב שהוטמן בכל אחד מהצעצועים אפשר לשמור נתונים כמו רמת דמות וכמות הכסף שיש לה, מה שמאפשר לשחקנים לקחת את דמויותיהם אל חבריהם ולשחק איתן.

סקיילנדרס הצליח למרות שהילדים לא הכירו את רוב הדמויות. ספיירו אולי קיים מ-1998, ותמיד שמר על רמה מסויימת של פופולריות, אך מעולם לא הגיע למעמד האיקוני של מריו, פוקימון או חבריהם. מה היה קורה אילו סקיילנדרס היה מושק עם דמויות שילדים מכירים מגיל 0? באוגוסט הקרוב נגלה.

דיסני מחברת בין גיבוריה

מי שמביאה כעת גרסה משלה לרעיון של משחק וידאו + צעצוע אינטראקטיבי היא דיסני, באמצעות משחק ששמו Infinity. באירוע עיתונאים מיוחד שהתקיים הלילה (ב'), כחלק מאירועי תערוכת המשחקים E3, הציגה החברה לעיתונאים את המשחק החדש.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אינפיניטי נועד ליצור עולם בו דמויות ממותגי דיסני שונים - מ"משפחת סופר על" ועד "הפרש הבודד" - חיים יחד ומשחקים אחד עם השני. לדברי המפיק של המשחק, מטרתו היא לשלב בין הייחודיות של כל אחד מהעולמות הרלוונטיים, לבין חוויה בה כולם משחקים יחד. בהתאם לכך, כל צעצוע שתשימו על משטח המשחק ייתן לכם שני דברים: עלילה הרלוונטית למותג, ואפשרות לייבא את העולם הזה אל תוך "ארגז חול".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

משחקים בארגז החול של דיסני

ארגז החול הזה הוא החלק המעניין ביותר של Infinity, ומה שמבדיל בינו לבין סקיילנדרס. מדובר בעולם אותו השחקנים בונים בעצמם, באמצעות נכסים דיגיטליים שנפתחים כאשר הם שמים דמות מהעולם הרלוונטי על המשטח. שמתם את הבובה של ג'ק ספארו? תקבלו ים, ספינות, אוצרות ופיראטים. שמתם את סאלי מ"מפלצות בע"מ" ו"בית ספר למפלצות"? תקבלו את האוניברסיטה בה הוא למד, יחד עם כלי נשק ביזאריים כמו רובה נייר טואלט.

בתוך הארגז הזה אתם לא מקובעים לסגנון משחק שקיים בחוויה הייחודית. תוכלו לבנות בו מסלול מרוצים ולהתחרות בו, או לייצר משחק כדורגל בו מפלצות נלחמות נגד הגיבורים מ"צעצוע של סיפור". לחלופין, אפשר סתם לבנות עיר מגניבה.

את היצירות שלכם אתם לא חייבים לשמור לעצמכם. ניתן יהיה להעלות אותן גם לשרתים של דיסני, ולאחר שאלה תעבורנה את מחלקת הפיקוח - בכל זאת, מדובר במשחק ילדים, ובדיסני יסננו תכנים לא הולמים - תאפשר החברה לכל השחקנים להוריד את מה שיצרתם. ויש גם רמזים לכך שתהיינה תחרויות, כדי לעודד את השחקנים לבנות.

החלק השני של Infinity סטנדרטי יותר - משחק הרפתקה מגוף שלישי המבוסס על הגיבור שמונח על המשטח. עם זאת, גם כאן מבטיחים בדיסני התאמה אישית לכל מותג, על מנת שלא להפוך את כל המשחקים לדומים מדי. זה מתבטא בסוגי המשימות, ובמראה הכללי של השלבים, אפילו שהכל נועד להיראות מצועצע והאלימות היא נטולת דם.

מעט גיוון, הרבה כיף

לא זכינו להתנסות בהרבה שלבים מהמשחק, רק שניים - אחד המבוסס על "הפרש הבודד" והשני שמבוסס על "בית ספר למפלצות". יש לומר את האמת - הם דומים יותר משבדיסני היו רוצים שתחשבו. אז במקרה אחד יורים באויבים ובמקרה שני זורקים עליהם נייר טואלט, במקרה אחד יש סוס שיודע לקפוץ ובמקרה השני מדובר במפלצת. הגיוון הוא בעיקר ויזואלי. עם זאת, בשני המקרים מדובר היה בחוויה מהנה למדי. השלבים שהודגמו נראו מלוטשים כמו שצריך, נאמנים לרוח הזיכיון שלהם וכיפיים בצורה ילדותית. וכך, יש לומר, גם הצעצועים.

נכון לעכשיו, אנחנו יודעים על תשעה עולמות שיגיעו ל-Infinity - צעצוע של סיפור, מכוניות, מפלצות בע"מ, הפרש הבודד, פינאס ופרב, משפחת סופר על, ראלף ההורס, הסיוט לפני חג המולד ושודדי הקאריביים. האם זוהי הרשימה הסופית? בחברה עדיין לא מוכנים לחשוף, ולא אומרים גם האם יש כוונה להוציא למשחק עדכונים שיוסיפו עולמות אחרים, או שמא אלה יתווספו רק במשחק המשך. כל מי שיקנו את המשחק, יקבלו את סאלי, ג'ק ספארו ואת מר סופר על בחינם. את השאר, ובכן, צריך יהיה לקנות או ללוות מחברים.

תאריך השקה: 20 באוגוסט
מגיע לפלייסטיישן 3, אקס-בוקס 360, המחשב האישי, ווי ו-3DS.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully