וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אקס-בוקס וואן: פרטי ההשקה נחשפים

באירוע העיתונאים של מיקרוסופט בתערוכת e3, חשפה החברה את פרטי ההשקה של Xbox one וכמה ממשחקיו הבולטים

מיקרוסופט שמה דגש על משחקים. לאחר שאירוע ההשקה של ה-Xbox One החדשה, אשר התקיים לפני מספר שבועות, הוקדש לטכנולוגיה שמסביב לאקס-בוקס, האירוע הנוכחי הוקדש רובו ככולו למשחקים - רבים מהם בלעדיים עבור האקס-בוקס וואן. אחד אחרי השני, עלו מפתחים על הבמה להצגה קצרה של משחקיהם החדשים.

רק בסוף נפלה הפצצה - הקונסולה החדשה תעלה 499 דולרים בארה"ב ו-499 אירו באירופה, ותושק בנובמבר הקרוב ב-21 שווקים ברחבי העולם (לא ברור עדיין אילו שווקים. מדובר במחיר הגבוה ב-100 דולרים (או 100 אירו) ממחיר ההשקה של האקס-בוקס 360.

מטאל גיר בעולם פתוח

האירוע התחיל עם חשיפתו של המשחק החדש בסדרת מטאל גיר. לראשונה, הסדרה כוללת עולם פתוח, עם מגוון רחב של כלי נשק, מעבר ריאליסטי של זמן, מזג אוויר, מנגנוני התגנבות חדשים, גרפיקה מרהיבה ומה שנראה כמו עלילה וטרחנית.

לאחר מכן, החל רצף המצגות. Ryse: Son of Rome - משחק פעולה אסטרטגי חדש מבית Crytek, שנותן לכם לשחק בתפקיד גנרל בצבא האימפריה הרומית - להשתתף בקרבות ולפקד על חיילים אחרים; Sunset Overdrive של חברת אינסומניאק, אשר פיתחה עד כה רק לפלייסטיישן, המביא עולם הומוריסטי, פתוח ואלים; פורצה 5 לומד איך אתם נוהגים ויוצר לכם פרופיל "רוח רפאים", שמשחק במקומכם ברשת, כשיריביכם במשחק הם פרופילים של אחרים. אלו הם רק חלק מהכותרים שהוצגו - גם באטלפילד 4, דד רייסינג 3, קוונטום ברייק ומשחקים רבים אחרים היו שם. כן, גם היילו.

מה שהיה משותף למרבית ההדגמות הוא היופי הויזואלי שלהן. נראה שכבר בדור הראשון של משחקי האקס-בוקס, הצליחו המפתחים להגיע לרמה של גרפיקה שלא נראתה בדור הקודם. וזה לא דבר של מה בכך - משחקי אקס-בוקס 360 ופלייסטיישן 4 הראשונים לא נראו משמעותית יפים יותר מאלה של הפלייסטיישן 2 והאקס-בוקס המקורית.

יוצרים משחקים עם האקס-בוקס והטאבלט

המיזם הייחודי ביותר שהוצג הינו מבית מיקרוסופט, ושמו Project Spark. מדובר בכלי ליצירת משחקים, שמשתמש הן בפקודות קוליות אקס-בוקס וואן והן בממשק הסמארטגלאס, המאפשר להשתמש במסך של סמארטפון או טאבלט כדי לשלוט בקונסולה, כדי לאפשר למשתמשים ליצור עולמות ומשחקים מז'אנרים שונים.

מיזם נוסף שמצדיק אזכור נפרד הוא Titanfall - המשחק הראשון של אולפן Respawn. האולפן הזה מורכב מאנשים שעזבו את Infinity Ward - אחת משתי המפתחות של קול אוף דיוטי, במהלך סכסוך מתוקשר. Titanfall הוא משחק פעולה עתידני מרובה משתתפים, עם מפות ענק, ג'טפקים, וחליפות רובוטיות ענקיות

אקס-בוקס 360 עדיין לא מתה

-
ומה עם האקס-בוקס 360? הקונסולה הותיקה תזכה לעיצוב חדש, שדומה יותר לזה של האקס-בוקס וואן, ויתחיל להגיע לחנויות היום. מעבר לכך, הזכיר יוסוף מהדי ממיקרוסופט כי בשנה הקרובה תזכה הקונסולה למאות משחקים חדשים - מ-GTA 5 ועד World of Tanks החינמי שהושק היום (ויגיע בקיץ) לקונסולות בגרסה בלעדית ל-Xbox 360.


האירוק כלל חדשות גם על האקס-בוקס לייב, המנוי המקוון של שירותי האקס-בוקס. אלה שרשומים ללייב גולד, הכולל דמי מנוי חודשיים, יקבלו החל מהחודש ולכל הפחות עד להשקת וואן שני משחקים בחינם בכל חודש, כשבחודש הראשון מדובר בהיילו 3 ואססינס קריד 2. מעבר לכך, החנות של האקס-בוקס עוברת ממטבע וירטואלי של מיקרוסופט למטבע מקומי, ותאפשר שימוש בשירותי גולד על כל החשבונות של הקונסולה גם אם נרכשה עבור אחד מהם.

  • עוד באותו נושא:
  • xbox one

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully