וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תגיות הנושא מגיעות לפייסבוק

פייסבוק הודיעה כי היא משיקה תמיכה בתגיות נושא, אשר תתווסף לרשת החברתית במהלך השבועות הקרובים

פייסבוק משיקה תגיות נושא. הרשת החברתית הפופולרית בעולם מעתיקה את אחת האפשרויות הפופולריות ביותר של טוויטר, ומשיקה תגיות נושא (Hashtags) - תגיות שמסומנות על ידי סולמית. אך אם בטוויטר לחיצה על התגית מציגה את כל הציוצים בנושא שנכתבו בחשבונות לא נעולים, בפייסבוק דפי התגית מותאמים אישית לכל משתמשת, וכוללים תכנים בהתאם למדיניות השיתוף של חבריו.

מדובר בהשקה הדרגתית, שצפויה לקחת מספר שבועות. בסופה, יוכלו כל משתמשי הרשת החברתית לתייג את ההודעות והתמונות שלהם, ולגשת לעמודי תגית בהם מרוכזים כל העדכונים אותם המשתמשים רשאים לראות אשר תויגו באותו הנושא. הדבר רלוונטי גם לגבי תגיות בציוצי טוויטר ותמונות אינסטגרם, כמו גם בכל השירותים האחרים שאימצו את תגית הנושא באופן רשמי, כאשר אלה יתפרסמו דרך מנגנון שיתוף אוטומטי גם בפייסבוק.

תוכלו לחפש עמודי תגית באמצעות מנוע השיתוף המובנה בפייסבוק, כמו גם להגיב ישירות מהעמודים האלה. ובפייסבוק אומרים כי זו רק ההתחלה - "זהו רק צעד ראשון בדרך לאפשר לאנשים לגלות מה אחרים אומרים על נושא מסויים ולהשתתף בדיונים פומביים" נכתב בהודעה לעיתונות אודות התגיות. בעתיד ניתן יהיה, בין השאר, לראות את התגיות הפופולריות ביותר בקרב חבריכם, ולקבל "תובנות עמוקות יותר" אודותיהן.

  • עוד באותו נושא:
  • פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully