וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיקרוסופט: Xbox One תפעל בלי אינטרנט

Xbox One משתנה עוד לפני השקתה. הצורך לחברה לרשת בוטל, וניתן יהיה לשחק במשחקים מהדיסק

מיקרוסופט משנה את דעתה, לא תחייב אתכם לחבר את אקס-בוקס וואן לאינטרנט. לאחר שהררי ביקורת נשפכו על מיקרוסופט במהלך החודש שעבר, החליטה החברה לבטל את המדיניות מעוררת-המחלוקת אותה ניסתה להנהיג עם השקת הקונסולה החדשה שלה, Xbox One, בחודש נומבמבר הקרוב. בהודעה שפורסמה באתר הרשמי של החברה, חזרה בה מיקרוסופט כמעט מכל הסעיפים של מדיניות הרישוי החדשה.


נזכיר כי במשחקים מבוססי-דיסק ב-Xbox One, תכננה מיקרוסופט להנהיג את אותה המדיניות שמונהגת כעת במשחקים שמורדים מהרשת: הדיסק הוא רק אמצעי האחסון, ואילו הרשיון של המשחק מקושר לחשבון המשתמש. כתוצאה מכך, רצו בחברה לחייב את משתמשי One להתחבר לרשת לכל היותר מדי יממה, על מנת שהרשיונות התקפים יעודכנו ואלו שתוקפם פג - בין אם זה כי נתתם את דיסק המשחק לחבר או מסיבה אחרת - יבוטלו. בנוסף, רצו במיקרוסופט להגביל את מכירת המשחקים שקניתם, ולאפשר לכם להביא אותם לחבר רק פעם אחת.


כל הגזרות האלה, כאמור, מבוטלות כעת. במיקרוסופט עדיין לא מדברים מה יקרה עם משחקי One שתורידו מהרשת, אך משחקים מבוססי-תקליטור יהיו ניתנים לשימוש גם בלי חיבור לרשת, ותוכלו למכור אותם או להעביר אותם לחברים כמה שתרצו. כתוצאה מהשינוי, ביטלה מיקרוסופט כמה מהתוכניות עליהן הכריזה, כמו האפשרות לתת לכל בני הבית שלכם לשחק בכותר שקניתם ללא הצורך בדיסק.

  • עוד באותו נושא:
  • אקס בוקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully