וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצלמת העל של נוקיה חוזרת

נוקיה רומזת כי תשיק בחודש הבא מכשיר Windows Phone עם מצלמת 41 מגהפיקסל

נוקיה אומרת שיהיו לכם 41 מיליוני סיבות לצפות בשידור החי של האירוע שלה, אותו היא תקיים ב-11 ביולי בניו יורק. בכך החברה בערך-מאשרת את השמועה אודות נושא האירוע - הצגת מכשיר דגל חדש, עם מערכת הפעלה Windows Phone, ומצלמה בעלת חיישן של 41 מגהפיקסלים.

לא יהיה מדובר בטלפון הראשון של החברה עם החיישן הזה. Pureview 808 הושק אשתקד כשהוא מצוייד בחיישן הזה, אך מכיוון שפיתוחו של הטלפון החל חמש שנים קודם לכם, הוא התבסס על מערכת הפעלה מיושנת, סימביאן. נזכיר כי לפני כשבוע, דווח כי נוקיה סיימה לייצר את מכשירי סימביאן האחרונים שלה - פועל יוצא של החלטה אסטרטגית לאמץ את Windows Phone של מיקרוסופט בכל מכשירי הדגל.

מעבר לכך, לא ידוע מה יהיה במכשיר החדש. ישם ברשת דיווחים סותרים אודות החומר ממנו ייוצר המארז שלו - מתכת או פלסטיק, ודיווחים לא-מאומתים אודות היעדר תמיכה בכרטיסי זכרון חיצוניים ומסך ברזולוציה נמוכה יחסית לתחרות - 1280x768 (גם ל-Galaxy S4 וגם ל-HTC One יש מסכי Full HD - 1920x1080). אירוע ההשקה יתקיים, כאמור, ב-11 ביולי, ויחל בשעה 11 בצהריים שעון ניו יורק (6 בערב, שעון ישראל). ניתן יהיה לצפות בו באתר הרשמי של נוקיה.

  • עוד באותו נושא:
  • נוקיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully