וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: פייסבוק רוצה מגזין סלולרי

האם פייסבוק, שמתקשה להרוויח מפרסום בסלולר, תנסה לעשות זאת עם אפליקציית מגזין חדשותית הדומה לפליפבורד?

האם פייסבוק מנסה לבנות מגזין סלולרי? בוול סטריט ג'ורנל גורסים שכן. העיתון מדווח היום (ב') כי פייסבוק עובדת על פרוייקט הדומה ליישום Flipboard, אשר אוסף תוכן חדשותי מרחבי הרשת ומציג אותו בצורה מגזינית במכשירי סלולר וטאבלטים. במקרה של פייסבוק, מדובר יהיה בשילוב בין תוכן של שותפי החברה, לבין תוכן של חבריכם ברשת החברתית.


על פי הדיווח, ההטייה של האפליקציה הינה חדשותית, ובפייסבוק עובדים על המיזם כבר יותר משנה. מקור שצוטט בכתבה באופן אנונימי, גורס כי באפליקציה הנוכחית של פייסבוק רואה החברה שימוש מאוד מוגבל בזמן - אנשים נכנסים אליה מדי פעם לכמה דקות, מתעדכנים ויוצאים. המטרה של הפרוייקט החדש היא למשוך אותם למקום שנשלט על ידי הרשת החברתית לתקופות זמן ארוכות יותר, כשהם מקבלים יותר תכנים - ועמם גם יותר פרסומות.


פרסום במכשירי סלולר וטאבלטים ממשיך להיות אחת מנקודות התורפה של הרשת החברתית הפופולרית בעולם. במחשבים יש לה מספיק שטח מסך כדי להציג תוכן ופרסום, אך במכשירים ניידים שטח המסך נמוך יותר, וישנו קושי רב יותר להציג פרסום בלי לעצבן את המשתמשים. אפליקצייה מגזינית עשויה לעזור לפתור את הבעיה, זאת אם יוצאים מההנחה שאנשים יקבלו יותר בהבנה פרסומות על פני מסך שלם בין כתבה לכתבה.

  • עוד באותו נושא:
  • פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully