וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חילופי שלטון בצמרת האקס-בוקס

דון מטריק, שהיה אחראי בשש השנים האחרונות על חטיבת המשחקים במיקרוסופט, פורש רגע לפני השקת xbox one

האחראי על אקס-בוקס במיקרוסופט עוזב את החברה ערב השקת הקונסולה החדשה, Xbox One. מיקרוסופט אישרה את הדיווח של בלוג הטכנולוגיה All Things D, על פיו דון מטריק, שעמד בשש השנים האחרונות בראש החטיבה האחראית על משחקים בחברה, עוזב כדי להתמנות למנכ"ל חברת המשחקים זינגה. מנכ"ל מיקרוסופט, סטיב באלמר, יקבל לעת עתה את האחריות על החטיבה.

עזיבתו של מטריק מגיעה בעיתוי בעייתי - פחות מחצי שנה לפני השקה משמעותית של החטיבה בראשה הוא עמד. לאחר שבע שנים של אקס-בוקס 360, תשיק מיקרוסופט בסתיו הקרוב את הדור השלישי של קונסולת משחקים מתוצרתה. עם זאת, לא מדובר בעזיבה מפתיעה או ייחודית כשזה נוגע למיקרוסופט. נזכיר כי סטיבן סינופסקי, האחראי על Windows במיקרוסופט, הודיע על פרישתו שבועות ספורים לאחר השקת Windows 8.

מטריק, מצידו, היה אחראי בחודש האחרון לביצועים בעייתיים מאוד, לכל הפחות מבחינת יחסי ציבור, של חטיבתו. מרגע ההכרזה על Xbox One ב-21 במאי, מיקרוסופט כשלה בניסיון להעביר את מסריה בכל הנוגע לקונסולה. מדיניות ההשאלות והרכישות של משחקים בקונסולה זכתה להררי ביקורת, ומיקרוסופט אף ביטלה את רוב החידושים עליהם הכריזה פחות מחודש לאחר ההכרזה הראשונית. בתערוכת המשחקים E3, היה מטריק עצמו אחראי לאמירה בעייתית מאוד - כשנשאל אודות האנשים שלא יוכלו להשתמש ב-One מכיוון שזו דורשת חיבור לשרתי מיקרוסופט מדי יממה, המליץ לאנשים האלה לרכוש את אקס-בוקס 360 הותיקה.

החברה שלמענה עוזב מטריק את מיקרוסופט היא זינגה - חברת משחקים שנחשבה לפני מספר שנים לאחת ההבטחות הגדולות של תעשיית משחקי קז'ואל, אך לא הצליחה להגיע לרווחיות מספקת, וכשלה בהעלאת מנייתה לאחר שהונפקה בבורסה. לפני מספר שבועות, אף פיטרו בזינגה כמה מאות עובדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully