וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: אייפון יבין אתכם בלי רשת

אפל השאירה בגרסת המפתחים של iOS 7 רמזים לכך שהיא עובדת על זיהוי קולי ללא חיבור לרשת האינטרנט

בקרוב - אייפון ואייפד עשויים להבין מה אתם אומרים גם כשהמכשיר אינו מחובר לרשת האינטנרט. דיווח של אתר 9to5mac גורס כי בשתי גרסאות הבטא שהופצו עד כה ל-iOS 7 - מערכת ההפעלה החדשה של אפל למכשיריה הניידים, הצפוייה להגיע ללקוחות בסתיו הקרוב - ישנן עדויות לכך שהמכשירים יוכלו לנתח שפה ולעשות המרה של קול לטקסט גם ללא חיבור לשרתי אפל.


נכון לעכשיו, היכולת המדוברת תלוייה בצורה מלאה בחיבור המכשיר לרשת האינטרנט, זאת מכיוון שכל העיבוד נעשה על שרתי אפל. כך, שירות Siri לא יכול לבצע גם פעולות מקומיות כמו קביעת פגישות ללא החיבור לרשת. מנגד, גוגל הציגה פענוח שפה אופליין לאנדרואיד עוד אשתקד.


בשנה שעברה, הודיעה חברת Nuance, אשר על פי השמועות מספקת שירותי פענוח שפה לאפל, כי יש לה טכנולוגיה המאפשרת לעשות זיהוי ללא חיבור לרשת באמצעות שבב זכרון שמוכנס לתוך המכשיר, עליו נמצאים הכלים הרלוונטיים לשפה ספציפית. עם זאת, מדובר בפתרון מוגבל, הן מבחינת מספר השפות (כל שפה דורשת מ-256 מגה ועד כגיגהבייט של שטח אחסון) והן מבחינת היכולת שלו.


כמו כן, יש לזכור כי אפילו של-Nuance יש כלים להבנת עברית, אשר אף מובנים ביישום ה-Dragon (המגיע באנדרואיד כחלק מחבילת Swype+Dragon), אפל טרם הכריזה כי סירי, ועמה גם כל פונקציות זיהוי השפה של החברה, יחלו להבין עברית בקרוב.

  • עוד באותו נושא:
  • אייפון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully