וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סודותיו של Moto X דולפים

גוגל אמנם עוד לא חשפה באופן רשמי את מכשיר ה-Moto X, אך סרטון שדלף לרשת מציג את היכולות של הטלפון החדש

האם חברת הסלולר הקנדית Rogers חשפה בטעות חלק מהיכולות של Moto X - הטלפון החדש של מוטורולה (כיום חלק מגוגל)? סרטון שמצאו ברשת אנשי האתר האוסטרליAusdroid - אשר בינתיים הורד מהרשת - מציג עצמו כפרסומת של רוג'רס לטלפון החדש, שטרם הוכרז. בין החידושים: האזנה תמידית לפקודות קוליות, והתראות ויזואליות מהבהבות על המסך כשזה כבוי-כביכול, שמחליפות את נורית ההתראות "שלא באמת נותנת לכם מידע רלוונטי".


אם להאמין לוידאו, Moto X תמיד "מקשיב" לסביבה בכל רגע נתון כשמטרתו לזהות אתכם אומרים Ok Google Now, ולאחר מכן פקודה. המטרה היא לאפשר לכם לשאול את גוגל נאו, מערכת העזרה האינטליגנטית של אנדרואיד, שאלות ללא הצורך לגעת במכשיר, ולקבל תשובה קולית. היכולת הזו דומה למנגנון הפקודות הקוליות של משקפי Google Glass, אשר נמצא גם הוא בהאזנה תמידית.


יכולות חדשות נוספות שמוצגות בסרטון כוללות ממשק הפעלת מצלמה באמצעות הטיית כף היד בצורה ספציפית, וצילום באמצעות לחיצה על כל נקודה במסך. מעבר לכך, במקום להשתמש בנורה שמהבהבת כשאתם מקבלים התראה חדשה, Moto X כביכול מציג את ההתראה מדי פעם על המסך עצמו, תוך שהוא מאפשר לכם להבין מאיפה היא הגיעה.


בסרטון נאמר כי Moto X צפוי להגיע לרשת רוג'רס במהלך אוגוסט הקרוב, מה שמרמז על השקה קרובה. גוגל עצמה פרסמה לפני כשבוע וחצי מודעה בעיתונות האמריקאית בה בירכה את האנשים לקראת יום העצמאות של ארה"ב, ואישרה כי בקרוב תציג מכשיר טלפון חדש שייוצר כולו בארצות הברית.

  • עוד באותו נושא:
  • גוגל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully