וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: קורא טביעות אצבע באייפון הבא

דיווח חדש שמבוסס על נתונים בגרסת בדיקה של iOS 7, מצביע על שילוב של קורא טביעות אצבע בתוך האייפון הבא

עדויות חדשות לקורא טביעות אצבע מובנה באייפון הבא התגלו בגרסת מפתחים של iOS7 - הגרסה החדשה של מערכת הפעלה למכשירי אייפון ואייפד. המפתח חמאז סוד פרסם בחשבון הטוויטר שלו מספר שורות קוד מאחד הקבצים בגרסת בטא 4 של iOS 7, המתייחסות לקורא הטביעות שישולב, כביכול, בכפתור ה"בית".


זו אינה הפעם הראשונה בה מופיעה שמועה אודות קורא טביעות אצבע באייפון. לפני כחודשיים וחצי ציין בכיר בפייפאל כי למיטב ידיעתו המנגנון ישלוב באייפון הבא, אשר צפוי להיות מושק בסתיו הקרוב. עם זאת, עד כה לא קיבלנו הדלפות או עדויות מוחשיות יותר.


שילוב של קורא טביעות אצבע באייפון אינו שינוי מינורי שמטרתו רק לאבטח את הגישה לטלפון. בזכות הפופולריות העצומה של אייפונים, כל שילוב של טכנולוגיה חדשה במכשיר הופך אותה לאטרקטיבית הרבה יותר עבור מפתחי צד-שלישי, ובדרך כלל גורר גם "כניעה" מצד המתחרים, שמשלבים אותה או טכנולוגיה דומה במכשיריהם.

אם אפל תאפשר למפתחי אפליקציות iOS לאבטח אותן באמצעות טביעות אצבע, הדבר יכול לאפשר למפתחים האלה להציע את אפשרות האימות הזו במקום הקשת סיסמה, או להפוך את טביעות האצבע למנגנון אבטחה משני עבור גישה לשירותים רגישים דוגמת בנקאות אישית.

מנגד, שמירת טביעות אצבע על גבי המכשיר, או בשרתי אפל, מהווה סיכון אבטחה גבוה הרבה יותר משמירת סיסמה, אם תמצא דרך לגנוב אותן ולעבוד על הסורק או על המנגנון עמו הסורק עובד (באמצעות הזנת מידע של טביעות אצבע תוך מעקף הסורק, למשל). סיסמאות ניתן להחליף בקלות רבה יחסית. טביעות אצבע, לא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully