וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפל לא רוצה שתתחשמלו ממטענים

אפל הודיעה כי תקבל מטענים לא מקוריים לאייפון, אייפד ואייפוד, ותספק תמורתם הנחה של 50 אחוזים על מטען מקורי

אפל נלחמת ביחסי הציבור הגרועים שמספקים לה מטעני USB נשרפים ומתפוצצים, שמיוצרים על ידי יצרני צד שלישי, ואינם תמיד מטענים מורשים שעברו בקרת איכות. הפתרון שלה: הנחה ברכישת מטען מקורי למי שיחזירו את המטען שלהם - בין אם הוא מקורי או מטען צד שלישי. עד ה-18 באוקטובר השנה, מי שיביאו את המטען הישן ויראו כי יש ברשותם אייפון, אייפוד ואייפד, יוכלו לרכוש מטען חדש בכ-10 דולרים - הנחה של חמישים אחוזים ממחירו הרגיל.


המבצע מוגבל למטען אחד עבור כל מכשיר, ומספרו הסידורי של המכשיר ייסרק על מנת למנוע רכישה של יותר ממטען אחד. באפל אף אומרים כי החברה לא תספק ללקוחות מידע על האם המטען שהם באים להחליף הינו פגום או בעייתי, ומציעה לאנשים להחליף את המטען אם יש להם ספקות לגבי טיב עבודתו. באפל אף אומרים כי ישמידו את המטענים בצורה ידידותית לסביבה.


הצעד של אפל מגיע לאחר שבחודש שעבר, דיווחה התקשורת הסינית על כך שאשה התחשמלה למוות כאשר הרימה את הטלפון כדי לענות לשיחה, בזמן שזה היה בהטענה. באפל הודיעו אז כי יבדקו את הנושא וישתפו פעולה עם הרשויות. לא ברור עד כה האם האשה השתמש במטען מקורי של אפל, או שמא היה זה מטען שיוצר על ידי חברה אחרת.

  • עוד באותו נושא:
  • אפל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully