וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: אפל תערוך אירוע ב-10 בספטמבר

לאירוע הסתיו המסורתי של אפל יש תאריך לא רשמי - 10 בספטמבר. צפויים לככב: אייפון, אייפד ואייפוד

בלוג הטכנולוגיה AllThingsD מבית וול סטריט ג'ורנל מדווח כי האייפון הבא יוצג ב-10 בספטמבר. הדיווח, שלא קיבל אישור רשמי מאפל עצמה, מתבסס על מקורות אנונימיים. יש לציין כי ל-AllThingsD רקורד מוכח בחשיפות הנוגעות לאפל, וחשיפת תאריכי אירועים בפרט. עם זאת, בעבר שונו תאריכי האירועים בהתראה של מספר שבועות, ולא ניתן יהיה לדעת האם אנשי ATD צודקים עד אשר תשלח אפל הזמנה רשמית לעיתונאים.


כמו כן, חייבים לומר כי אין אנו יודעים בוודאות מה יוצג בהשקה הבאה של אפל. אירועי סוף קיץ - תחילת סתיו שמורים אצל אפל באופן מסורתי למכשירים ניידים, כשבשנה שעברה גם האייפד היגר לקטגוריה הזו כאשר זכה לגרסה שניה בתוך כחצי שנה. אייפון חדש נראה כמו הימור בטוח, והשמועה החמה של השבועות האחרונים נוגעת לכך שהוא יכלול קורא טביעות אצבע. מעבר לכך, ישנן שמועות אמינות פחות, הנוגעות לכך שאפל תשיק אייפון מוזל. עד כה, נמנעה החברה מלעשות זאת, ופשוט הורידה את מחירי הדגמים הקודמים של האייפונים כך שהצרכן - לכל הפחות הצרכן האמריקאי - יוכל לרכוש מהמפעילה הסלולרית שלו אייפון בכל רמת מחיר כשהוא מתחייב לשנתיים: דגם חדש ב-200 דולרים, דגם של השנה הקודמת ב-100 דולרים ודגם בן שנתיים בחינם.


דיווחים נוספים ברחבי הרשת מצביעים על כך שאפל מוכנה להשיק גרסה חדשה לאייפד מיני, בה גולת הכותרת תהיה מסך טוב יותר (אחת מנקודות החולשה הבולטות של האייפד מיני הראשון). וכן, לא ברור האם השעון של אפל - מיזם עליו אנו שומעים עוד משנה שעברה - כבר מוכן לאור הזרקורים, או שמא לא נראה אותו באירוע הסתיו.

  • עוד באותו נושא:
  • אפל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully