וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

HTC מגייסת את דאוני ג'וניור, וחתול

חברת הסלולר HTC מגייסת את רוברט דאוני ג'וניור לקמפיין בן שנתיים, שינסה להעלות את המודעות למותג הטאיוואני

לאחר שמכשיר הדגל האחרון שלה זכה לביקורות נלהבות, HTC רוצה גם לקוחות. החברה הודיעה היום כי היא משיקה קמפיין בכיכובו של השחקן רוברט דאוני ג'וניור - קמפיין בו יושקעו מיליארד דולרים בשנתיים הקרובות. הקמפיין, שיחל את דרכו בארה"ב בסוף השבוע הנוכחי, זכה בחברה לשם "שינוי", ומטרתו להכיר את המותג בן ה-17 לקהלים חדשים.

כמו בכל שיתוף פעולה עם כוכב הוליוודי גדול, HTC לא מציגה את דאוני ג'וניור רק כשכיר שיופיע בפרסומות החברה, כי אם כ"כוח יצירתי, שיעזור לנתב את המאמצים השיווקיים של החברה". בינתיים זה אומר שבפרסומות הראשונות, מופיע רוברט דאוני ג'וניור על המסך וזורק הצעות מוזרות לפיענוח ראשי התיבות HTC. הפירוש המקורי, אגב, הוא High Tech Computer corporation, ולא - כפי שדאוני ג'וניור מציע באחת הפרסומות - קטמרן עצום מנייר אלומיניום.

חרף הביקורות הנלהבות על HTC One, והעניין אותו הוא יצר בשוק האמריקאי, HTC נמצאת כיום בצרות כלכליות. החברה הודיעה לפני כשבועיים כי לראשונה בתולדותיה, היא צופה הפסד תפעולי בתוצאות הרבעון השלישי של השנה. גם הצלחת ה-One הינה מתונה יחסית, זאת בהשוואה למתחרה הגדולה ביותר שלו, סמסונג עם ה-S4, שעודנו חולש על השוק האמריקאי.

  • עוד באותו נושא:
  • htc

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully