וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקייפ עובדת על שיחות וידאו ב-3D

במיקרוסופט פיתחו טכנולוגיה שמאפשרת הזרמת שיחות 3D בסקייפ, וכעת ממתינים לראות האם יש לכך ביקוש בשוק

סקייפ עובדת על שיחות וידאו בתלת מימד. בראיון ל-BBC, חשף הסמנכ"ל הבכיר של מיקרוסופט שאחראי על שירות השיחות Skype, מארק גילט, כי בחברה חושבים על הדרך לאפשר לסקייפ להעביר וידאו תלת מימדי, אך לא ברור מתי הטכנולוגיה הזו תגיע לשוק.

"הסתכלנו על היכולות של מסכי 3D ועל מכשירים שמצלמים בתלת מימד" אמר גילט בראיון, "אך מכשירי ההקלטה עדיין לא טובים מספיק. במצב הנוכחי צריך לעבוד עם מספר מצלמות, לכוון אותן בדיוק רב ולהפנות אותן לנקודה הנכונה… יש לנו את זה במעבדה, אנחנו יודעים איך לגרום לזה לעבוד, וכעת מסתכלים על אקוסיסטמה של מכשירי הקלטה ויכולתם לתמוך ביכולת הזו."


עם זאת, לא ברור עד כמה השוק באמת רוצה וידאו בתלת מימד. ההשקה המאסיבית של סרטי ותוכניות 3D בשנים האחרונות נבעה פחות מהתעניינות צרכנית, ויותר מצרכים עסקיים. כשנתיים לאחר השקת מסכי Full HD, נדרשו חברות המסכים לספק טכנולוגיה חדשה שתמשוך את הצרכנים לשדרג את מסכיהם, ואולפני הסרטים החליטו גם הם להמר על 3D כדי להביא את הקהל לאולמות הקולנוע. אך הטרנד נמצא כעת במגמת דעיכה, לאחר סירוב של אנשים לקבל חומרי תלת-מימד שמצריכים משקפיים והתמקדות שיווקית של בעלי האינטרסים בטכנולוגיות אחרות, כמו 4K.

  • עוד באותו נושא:
  • סקייפ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully