וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדרואיד עם קורא טביעות אצבע: כבר בשבוע הבא?

דיווח חדש גורס כי HTC תשיק בשבוע הבא טלפון עם קורא טביעות אצבע - גרסה גדולה יותר של ה-HTC One

מכשיר הדגל הבא של HTC צפוי לכלול קורא טביעות אצבע, זאת על פי הדיווח של הוול סטריט ג'ורנל. המכשיר, HTC One Max, ייחשף ככל הנראה במהלך השבוע הבא, זאת כש-HTC מתכננת אירוע ב-15 באוקטובר בסין. הוול סטריט ג'ורנל אינו הראשון שמפרסם דיווח אודות קורא טביעות אצבע ב-One Max, וברשת אף התפרסמו תמונות מודלפות של גוף המכשיר.

אם יושק ה-One Max, לו צפוי להיות עיצוב הדומה לזה של ה-One אך עם מסך גדול יותר, יחד עם קורא טביעות אצבע, לא תהיה זו הפעם הראשונה בה טלפון אנדרואיד זוכה לאפשרות הזו. מוטורולה, למשל, ניסתה לשלב קורא טביעות אצבע ב-Atrix, עוד בתחילת 2011. עם זאת, השימושים המוגבלים שהיו לקורא והיעדר הנוחות שבו מנעו ממנו להפוך לטכנולוגיה מיינסטרימית פופולרית. כעת, כחודש לאחר הופעת קורא טביעות אצבע באייפון 5S, מקבלת הטכולוגיה חיים חדשים בזכות העניין האוטומטי שמעורר כל חידוש שמוכנס למכשירי מטלפון מבית אפל.

עם זאת, יש לזכור כי אנדרואיד לא כוללת תמיכה מובנית בקוראי טביעות אצבע, ותהיה זו ההחלטה של HTC כיצד להפוך את הקורא ליעיל ושימושי. הקורא של אפל, יש לזכור, מאפשר להחליף בטביעת האצבע רק את סיסמת הנעילה של המכשיר ואת סיסמת ההזדהות מול החנות המקוונת של אפל עצמה, כשבאנדרואיד תיאורטית ניתן לאפשר לכל מפתח שרוצה בכך להכניס תמיכה באימות על ידי טביעת אצבע, ובכך להפוך את הקורא לשימושי יותר.

  • עוד באותו נושא:
  • htc

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully