וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משקפי מציאות מורחבת מבקשים את כספכם

משקפי המציאות המורחבת CastAR מגיעים לאתר מימון ההמונים קיקסטארטר, בניסיון להפוך למוצר מסחרי

המפתחים של משקפי מציאות מורחבת CastAR רוצים את הכסף שלכם. 189 דולרים - זה מה שמבקשים אנשי חברת CastAR על המוצר שלהם, שנחשף בחודש מאי השנה, באמצעות אתר מימון ההמונים קיקסטארטר. בנוסף לכסף, נדרשת גם סבלנות - המוצר צפוי להתחיל ולהגיע לרוכשים רק בעוד כשנה, בספטמבר 2014. עם זאת, בתוך פחות מיממה גייסו המפתחים יותר ממחצית מהסכום הכולל אותו הם מבקשים, ונכון לזמן כתיבת שורות אלה עומד סכום הגיוס הכולל על 234 מתוך 400 אלף דולרים.

המוצר של CastAR לא מיועד להציג למשתמשים מציאות מדומה באמצעות קסדה ומסכים שמורכבים מול העיניים שלהם, כפי שעושים משקפי Oculus Rift שתופסים תאוצה בשנה האחרונה, או להציג שכבת מידע בדומה למשקפי גוגל גלאס. כאן המטרה היא להציב שני מקרנים זעירים מעל לעיניים של המשתמשים, ואלה מקרינים על גבי מסך מיוחד שמכוון את התמונות למשקפיים בצורה שמאפשרת להציג תמונה שונה לכל עין, מה שיוצר אשליה של תלת-מימד.

CastAR נולד בחברת המשחקים הפופולרית Valve, כפרוייקט של כמה מעובדיה. כאשר אלה פוטרו מעבודתם לאחר שהחברה החליטה כי היא לא מעוניינת לפתח את המוצר, החליטו מנהליה לשחרר את המיזם לעובדים שפוטרו, כדי שיוכלו לנסות ולפתח את המשקפיים החדשים בעצמם.

קיקסטארטר של CastAR

  • עוד באותו נושא:
  • castar

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully