וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להתראות, ווי!

נינטנדו הודיעה כי היא מפסיקה לייצר את קונסולת המשחקים Wii, לאחר שבע שנים ויותר מ-100,000,000 יחידות שנמכרו

להתראות, ווי. שבע שנים לאחר שהגיעה לשוק קונסולת ה-Wii של נינטנדו, הודיעה חברת המשחקים היפנית כי היא מפסיקה את הייצור של הקונסולה הותיקה. ההכרזה מגיעה כשנה לאחר ההשקה של ה-Wii U, הדור החדש של הקונסולה הביתית, וארבעה חודשים לאחר שנינטנדו הודיעה כי היא מכרה יותר מ-100 מיליון יחידות של הווי ברחבי העולם.


לא ברור מהו המלאי של ווי שיש כיום בחנויות העולם, אך כשזה יאזל, הוא לא יתחדש. במקביל, לא ברור עדיין גורלה של ה-Wii U החדשה, אשר לא מצליחה להתרומם. בתקופה הקרובה, צפויים לצאת עבור הקונסולה החדשה משחקי צד-ראשון של נינטנדו ע, ביניהם כותרי מריו וזלדה חדשים, אשר עשויים להעלות את מכירותיה, אך כבר עכשיו ניתן להבין שלא מדובר בהצלחה מסחררת כמו זו של ה-Wii המקורית.


ההצלחה הגדולה של נינטנדו בתקופה האחרונה מגיעה מכיוון הקונסולות הניידות שלה. משחקי אייפון ואנדרואיד אמנם השתלטו על השוק, אך גם ל-3DS של נינטנדו יש מקום בשוק, כאשר נתוני המחירות העולמיים של הקונסולה עומדים על כ-35 מיליוני יחידות. בשבוע האחרון, זינק משחק חדש עבור הקונסולה (פוקימון X ו-Y) אל פסגת מצעדי המכירות, עם יותר מ-4 מיליוני יחידות שנמכרו בתוך פחות משבוע.

  • עוד באותו נושא:
  • wii

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully