וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: גוגל תספר למפרסמים כשתבקרו אצלם בחנות

דיווח חדש גורס כי גוגל תחל להציע למפרסמים לדעת האם הפרסומת שלהם עבדה וביקרתם בבית העסק שלהם

האם גוגל מציעה למפרסמים להתאים פרסומות על בסיס ביקוריכם בחנות פיזית כאשר יש ברשותכם טלפון מבוסס אנדרואיד? אתר בשם Digiday טוען שכן. לדבריו, גוגל החלה להציע שירות ניסיוני שמאפשר למפרסם להבין בצורה טובה יותר האם הפרסומת לעסק שלו הייתה אפקטיבית, והובילה לביקור בבית העסק. המקור לידיעה הוא, לטענת Digiday, חברות פרסום שתודרכו בנושא על ידי גוגל, אך החברה עצמה לא הגיבה לשאלות בנושא.

כאשר משתמש אנדרואיד מפעיל את הטלפון בפעם הראשונה, הוא נשאל האם הוא מוכן לקבל שירותים מבוססי-מיקום של החברה, כשלטובת כך נותנים המשתמשים את הרשות לגוגל לעקוב אחר המיקום שלהם. מכיוון שלחברה יש גם רשימה של מיקומי חנויות בזכות שירות Google Maps, הדבר מאפשר לה לדעת כאשר אתם נכנסים לחנות. יש לציין - ה-GPS המובנה במכשיר לא חייב להיות דולק, מכיוון שגוגל יכולה לדעת איפה אתם גם באמצעות גילוי רשתות Wifi שנמצאות בסביבתכם, והסקת המיקום מהן. במכשירי אייפון שירותי המיקום של גוגל לא פועלם כל הזמן, אלא רק כאשר אתם פותחים יישום של החברה - מ-Google Maps ועד דפדפן ה-Chrome.


חייבים לסייג - גוגל לא עוקבת אחריכם אישית, לא אכפת לה מה השם שלכם. היא עוקבת אחר חשבון הגוגל שלכם, שמקבל מספר מזהה ייחודי, אך לטענת החברה אין דרך בה ניתן לקשר בין המספר הזה לבין הזהות האמיתית שלכם. מטרתה היא לתפור לכם מוצרי פרסום כמה שיותר רלוונטיים, אך אין עבורה ערך בקישור בין הפרופיל הפרסומי שלכם לבין פרטים מזהים אחרים.

  • עוד באותו נושא:
  • גוגל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully