וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שישי שחור: מהומות אלימות בסניפי וולמארט בארה"ב

TECH

1.12.2013 / 10:09

רשת הכלבו האמריקאית פתחה את שעריה יום לפני ה"בלאק פריידיי", והקונים התנפלו על המוצרים באלימות ופונו מהמקום באמבולנסים. רשת וולמארט, מצדה, שברה שיא במכירות

יום חמישי האחרון עמד בסימן "בלאק פריידיי" וחג ההודיה בארצות הברית - והציבור האמריקאי התנפל על החנויות כמיטב המסורת. כמדי שנה יוטיוב מתמלא בתיעודים אזרחיים של הבלגן וההיסטריה סביב הקופות, ושל אנשים צורחים ודוחפים והולכים מכות כל הדרך למיקסר במבצע. השנה, האשטאג מיוחד בטוויטר הוקדש ספציפית לתיעוד המהומות ברשת וולמארט האמריקאית, כולל תמונות של אמבולנסים וניידות משטרה המפנים לקוחות מתוך התופת.

בוולמארט הקדימו את מכירות הבלאק פריידיי ליום חמישי בערב, בו חל חג ההודיה השנה, והקונים הסתערו על מכשירי האלקטרוניקה. הנחה של הרשת על טלוויזיה עם מסך שטוח הניבה את שתי ההתפרעויות המתועדות הבאות - בסרטון הביתי הראשון אפשר לראות ערימת אנשים דוחפים ומכים כדי לתפוס לעצמם מכשיר, ובסרטון השני - שני שוטרים מנסים להפריד בכוח בין שתי נשים שנלחמו זו בזו על הטלוויזיה האחרונה.

אבל ברשת וולמארט לא מצטערים על כלום: מגזין פורבס מדווח כי בין השעות 18:00 עד 22:00 ביום חמישי, רשמה רשת וואלמארט שיא של 10 מיליון דולר בקופות הסניפים. כל זאת, שעה שקבוצות לזכויות עובדים הפגינו מחוץ לסניפים במחאה על תנאי השכר של עובדי וולמארט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully