וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי 35 שנה: שודד וקורבנו נפגשו בפייסבוק

TECH

1.12.2013 / 15:54

לפני 35 שנה, צעיר בן 18 שדד גבר זר במוזיאון בניו יורק. השבוע הוא גילה אותו במקרה בפייסבוק וביקש ממנו סליחה, מה שהוביל לשיחה מרגשת ביניהם

פייסבוק מקרב לבבות, העולם הוא כפר גלובאלי ואתם מכירים כבר את כל שאר הקלישאות. אז הנה עוד סיפור מחמם לב, כפי שנחשף ב"ניו יורק פוסט" היום.

קלוד סופל בן ה-52 כתב תגובה די סתמית ספייסבוק, לפוסט נוסטלגי על מאפיית בייגלס ניו יורקית ותיקה, ובה ציין איזה סוג בייגל היה אוכל במקום. זה הספיק למייקל גודמן בן ה-53, ש"עבר" במקרה ליד הפוסט, נדהם למקרא התגובה ומיהר לשטוח את וידויו.

"קלוד סופל, אתה אולי לא זוכר זאת", הגיב גודמן בשרשור, "אבל לפני זמן רב, בשנת 76' או 77', עליתי במדרגות המוזיאון להיסטוריה של הטבע, מנסה להיראות כמו ביריון קשוח, כשראיתי אותך עומד שם בקצה המדרגות. ניגשתי אליך ושדדתי ממך את הכרטיסייה שלך".

גודמן ממשיך ומספר איך בתור בחור בן 18 הוא נעצר על המקום, אביו הגיע לשחרר אותו ומאז הוא לא מסוגל לשכוח את התקרית - או את שמו של הקורבן המזדמן שלו. עד לרגע שנתקל בתגובה של סופל בפוסט. "עכשיו אני יכול סוף סוף לומר - אני כל כך מצטער על כל מה שהעברתי אותך באותו יום", כתב גודמן.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
השיחה בין גודמן לסופל/מערכת וואלה!, צילום מסך

סגירת המעגל לא איחרה לבוא - בתוך זמן קצר סופל הגיב והכריז שההתנצלות מתקבלת. "זה מוזר, גם אני מזהה את השם שלך", הודה סופל, "[...] הקדשתי חלק ניכר מחיי לעזור לאנשים אחרים להיות מי שהם רוצים להיות, ורגעים כאלה מחזקים את אמונתי שהמאבק הזה הוא מפרך, אך גם מתגמל", והוסיף וכינה את גודמן "גיבור".

אז סוף טוב הכול טוב, גם אם הוא הגיע כעבור 35 שנה. אגב, נכון לכתיבת שורות אלה גודמן וסופל עדיין ממשיכים להתכתב בהתרגשות באותו שרשור, ומי יודע אולי זו תחילתה של ידידות מופלאה, והם יסעו לבלות יחדיו איפשהו. גודמן כמובן ישלם על הכרטיסייה.

  • עוד באותו נושא:
  • פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully