וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פשע שנאה

TECH

4.12.2013 / 18:19

אתר חדש עוזר לך לגלות מי מבין חברי הפייסבוק שלך שונא אותך, ואפילו להתפייס איתם . אוהבים אתכם

זקן חכם כלשהו אמר פעם "שמור את חבריך קרוב, ואת אויביך קרוב יותר", ואין דוגמה טובה יותר לכך מרשימת האנשים שכל אחת מאיתנו מחזיק תחת הכותרת השקרית "חברים" בעמוד הפייסבוק האישי שלנו. מארק צוקרברג אמנם ניסה לייצר סביבה וירטואלית סטרילית וחיובית שבה יש רק חברים וחיבובים, אבל אתר חדש בשם hate with friends מעמיד את מושג החברות הווירטואלית הזאת למבחן.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

האופן שבו האתר פועל הוא פשוט מאוד: העמוד הראשי מציג בפניך את רשימת חברי הפייסבוק שלך ושואל בפשטות - את מי מהם אתה שונא? זה הזמן לסמן את כל הקולגות לשעבר ממקום העבודה שפיטר אותך בבושת פנים, מכרים מהתיכון שהצליחו הרבה יותר ממך, קרובי המשפחה שהצביעו לבית היהודי והמפקד מהצבא שכל הזמן משתף את "סטטוסים מצייצים". לא לדאוג, הם יגלו על כך רק במידה וגם הם ייכנסו לאתר ויסמנו אותך כחבר שנוא. כשזה יקרה, שניכם תקבלו הודעה משמחת המבשרת לכם כי השנאה שלכם הדדית, ותוכלו סוף סוף להשיל את מסכת החברות הפיקטיבית ולשנוא אחד את השני בשקיפות מלא.

האתר מזכיר במתכונתו את האפליקציה הותיקה bang with friends (שבינתיים שינתה את שמה ל-Down) שמאפשרת לך לסמן דווקא את החברים/החברות איתם היית רוצה לשכב, ומיידע אותך במידה וגם הם סימנו אותך בחזרה, מה שמוכיח את האמרה הידועה שרק קו דק מפריד בין אהבה לשנאה, או לפחות בין שנאה לבין לרצות להכניס מישהו למיטה.

האם hate with friends מבשר על עידן חדש של רשתות חברתיות כנות יותר, המאפשרות הבעה של טווח רגשות רחב יותר מלייק ודיסלייק? לנו אין מושג, אבל בינתיים אתם מוזמנים ללייקק אותנו בפייסבוק, או לפחות לשנוא אותנו בסתר כמו כל שאר החברים שלנו.

  • עוד באותו נושא:
  • פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully