וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתחת לרדאר: עם עדכון האבטחה של AVG לא ניתן לאתר אותך

AVG השיקה עדכון שמונע מגורמים חיצוניים לאתר את מיקום המשתמש בזמן גלישה. העדכון זמין בינתיים רק למכשירי אנדרואיד

חברת האבטחה AVG, הידועה בזכות תוכנת האנטי-וירוס החינמית שלה למחשבים אישיים ולסמארטפונים, מאפשרת כעת למשתמשים להימנע ממעקב אחרי מיקומם.

החברה השיקה היום (ג') עדכון לאפליקציית PrivacyFix, הניתנת להורדה בחינם אף היא למשתמשי אנדרואיד ו-iOS, אולם העדכון זמין בינתיים למכשירי אנדרואיד בלבד. העדכון מכיל תכונה חדשה של חסימת מעקב (Do Not Track , או DNT) שתפקידה לבטל את היכולת של איתור מיקום המשתמש באמצעות חיבור לרשת Wi-Fi ציבורית, אפשרות המנוצלת לעתים על-ידי מפרסמים לאחר גלישה על חיבור של רשתות מסחריות למשל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הלוגו של AVG/מערכת וואלה!, צילום מסך

הדבר נעשה באמצעות האפשרות לחסום התחברות לרשתות Wi-Fi למעט אלה שהוגדרו מראש על-ידי המשתמש כרשתות בטוחות, על-ידי הפעלת התכונה. הסיבה לכך, מסבירים ב-AVG, היא שבעת התחברות לרשת ה- Wi-Fi, המכשיר מעביר קוד ייחודי המאפשר את איתורו, ומשמש גורמים שונים למעקב אחר התנהגות והעדפות המשתמש. לדברי ג'ים ברוק, מנהל מוצרי אבטחה בחברה, ספקיות שירותי גלישה לקמעונאים נעדרות "מנגנון הימנעות לצרכנים ולא מספקות ביטחון המבוסס על הגנה בסיסית על הפרטים המזהים של המכשיר באמצעות הצפנה. PrivacyFix מציעה ליחידים בחירה ושליטה על הפרטיות שלהם שהתעשייה עדיין אינה מספקת".

מלבד תכונה זו, מציעה האפליקציה אפשרויות של שליטה בכלי האבטחה של פייסבוק ושירותי גוגל כמו יוטיוב וגוגל+. כך, למשל, היא מיידעת אותו לגבי סעיפים שונים במדיניות הפרטיות של פייסבוק וכן מתריעה בפניו כאשר נעשה שינוי מהותי בהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully