וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולש התריע שהמכשיר מסוכן - סמסונג ניסתה להשתיק אותו

TECH

11.12.2013 / 9:00

גולש העלה סרטון ליוטיוב אשר מוכיח שמכשיר הסמסונג שלו סיכן את חייו. חברת סמסונג ניסתה להשתיק את הפרשה - מה שרק הוציא אותה יותר גרוע מול מאות אלפי גולשים

הגולש המכונה ghostlyrich דרש מחברת סמסונג שיחליפו לו את הטלפון הנייד שרכש מהם, גלקסי S4, לאחר שהמכשיר עלה באש בזמן שהיה מחובר למטען.

חברת סמסונג התעקשה שיציג הוכחה לכך שהמכשיר אכן פגום - מה שהתברר כטעות חמורה: הגולש אכן צילם בווידיאו את המכשיר והכבל החרוכים, אך את הסרטון העלה ליוטיוב - כדי לחלוק את הפאשלה עם העולם כולו. "ועכשיו נשלח לסמסונג את הווידיאו, ונעדכן אתכם בהתפתחות", מסיים ghostlyrich את הסרטון.

הגולש ghostlyrich מציג את המכשיר החרוך:

בסמסונג, כמובן, לא התלהבו מהיח"צ שעשה להם הצרכן המסור, כשמאות אלפי גולשים צופים בסרטון וכותבים תגובות הזדהות נגד "סמסונג". אז הם עשו את הדבר הכי גרוע שאפשר לעשות כשנלחמים על השם הטוב מול צרכן אקטיביסט: הם שלחו לו הצעת פשרה מעצבנת. לפי תנאי ההצעה, הם יחליפו לו את המכשיר באחד חדש (מאותו סוג בדיוק), ובתמורה הוא יתחייב להשתיק את הפרשה: להסיר את הסרטון מהאינטרנט, להתחייב לא להעלות אף סרטון דומה בעתיד, לוותר על כל הליך משפטי בנושא ולעולם לא לדבר עוד על הפרשה בפומבי - בעיקר לא על ההצעה עצמה ששלחו לו.

הגולש ghostlyrich לא בזבז זמן, צילם את עצמו מקריא את תנאי ההצעה של סמסונג והעלה ליוטיוב. כמות הצפיות בסרטון החדש הייתה אפילו כפולה מאשר בסרטון המקורי. סמסונג פשוט ירו לעצמם ברגל: במקום להודות בטעות ולצאת יחסית בזול, הם נחשפו כחברה שמנסה לטייח מחדלי בטיחות מסוכנים, ואשר מתנה את שירותי החלפת המוצר שלה בסתימת פיות ו-ויתור על זכויות משפטיות של הלקוח.

הגולש ghostlyrich מקריא את תנאי ההצעה:

פעם נוספת האינטרנט מוכיח את עצמו בתור הנשק החזק ביותר של הצרכנים מול תאגידים. נמתין בסבלנות לצעד הבא של סמסונג בסיפור - יכול להיות שהם יקברו את עצמם עוד יותר עמוק בבוץ עם עוד מסמכים מפלילים, מיילים מאיימים או חבורת בריונים עם גופיית "אנחנו מסמסונג" שיישלחו אל הגולש הביתה להעלים ראיות.

  • עוד באותו נושא:
  • סמסונג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully